Gjest peiskos er kos Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 jeg har panel på veggen, og vil ha en juksepeis til å henge på veggen. Hvordan typer finnes det? Går de på strøm, gass, eller? Hvor mye strøm bruker de som går på strøm? Hva er prisene på sånne peiser? Hvilke butikker bør jeg titte i? Avgir de noe varme, eller er det bare til pynt? 0 Siter
GoodTimes Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har vært i selskap hos noen som hadde sånn juksepeis, i en veldig luksuriøs blokk ute i Bærum (!). Det var svart skifer, og på tvers inne i peisen gikk det et (nesten usynlig) gassrør. Det lå to tre bjørkevedstykker som bål der inne, de så ekte ut og ilden så ekte ut, men det var altså gassbluss over juksevedstykker. Den varmet, ganske kraftig også. Vet ikke hva den kostet. Sølk på juksepeis, gasspeis eller noe sånt. Det er utrolig hvor enkelt det av og til er å finne ting på google. 0 Siter
3stakk Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har vært i selskap hos noen som hadde sånn juksepeis, i en veldig luksuriøs blokk ute i Bærum (!). Det var svart skifer, og på tvers inne i peisen gikk det et (nesten usynlig) gassrør. Det lå to tre bjørkevedstykker som bål der inne, de så ekte ut og ilden så ekte ut, men det var altså gassbluss over juksevedstykker. Den varmet, ganske kraftig også. Vet ikke hva den kostet. Sølk på juksepeis, gasspeis eller noe sånt. Det er utrolig hvor enkelt det av og til er å finne ting på google. Varmer de altså, trodde de kun var til pynt jeg 0 Siter
Janna Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 http://www.norgeskjop.no/default.pl?showPage=234 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.