Gå til innhold

Søren og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

må visst jobbe litt med den tålmodigheten min jeg. Begynte jo å blø igjen i dag da, ikke så mye egentlig, så jeg håper vel fortsatt litt på festeblødning. Men mye tyder på at det rett og slett er mensen som er kommet tilbake igjen. Søren også, da gikk det ikke denne gangen:(

Men det positive er jo at syklusen min er ved å normalisere seg igjen da. Aldri så gæli at det itj e godt for nokka..

Skrevet

Hei Henrikke71!

Du er sikker på at "alt" er borte?

Hadde en venninne som slet i måneder etterpå og måtte inn og ut fler ganger.

Selv har jeg ikke noen egen erfaring og komme med når det gjelder graviditet, og vet null i grunn, og man hører jo mest om "skrekkeksemplene", men det bare falt meg inn, når jeg leste det.

Lykke til. Jeg heier på deg, og gleder meg til å følge din neste graviditet veldig :-D

Og du, jeg ble tante i dag ;-))))) og di har også hatt engod del uflaks, for å si det slik. Hold ut, snart er det din tur også :-D

Skrevet

Hei Henrikke71!

Du er sikker på at "alt" er borte?

Hadde en venninne som slet i måneder etterpå og måtte inn og ut fler ganger.

Selv har jeg ikke noen egen erfaring og komme med når det gjelder graviditet, og vet null i grunn, og man hører jo mest om "skrekkeksemplene", men det bare falt meg inn, når jeg leste det.

Lykke til. Jeg heier på deg, og gleder meg til å følge din neste graviditet veldig :-D

Og du, jeg ble tante i dag ;-))))) og di har også hatt engod del uflaks, for å si det slik. Hold ut, snart er det din tur også :-D

Gratulerer så mye med tantebarnet:) Det er da en hyggelig nyhet å få, det er deilig med tantebarn også:-) Godt å høre at det gikk bra for dem tross motgangen.

Ja, jeg ble litt motløs i dag jeg. Det kan godt være at ikke alt er i orden etter aborten enda, og at det tar lengre tid før syklusen er som den skal være. Men de sa at alt skulle være borte etter utskrapningen, og jeg må jo stole på at legen har rett (selv om det ikke alltid er sånn selvsagt, de er jo bare mennesker de òg..)

Men det er vel ikke annet å gjøre enn å bite det i seg og fortsette..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...