Gjest dataspørsmål Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Altså, jeg har laget en hjemmeside (på one.com) men jeg får den ikke opp når jeg søker på søkemotorer. Hvordan får man det til? Jeg fant ingen funksjon på one.com angående å publisere siden el.l. 0 Siter
Gjest dataspørsmål Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Altså jeg får opp hjemmesiden når jeg skriver URL'en, så den finnes, men finner den ikke på søkemotorer. 0 Siter
Mrs D Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Altså jeg får opp hjemmesiden når jeg skriver URL'en, så den finnes, men finner den ikke på søkemotorer. Du å legge informasjon i metatagger på sidene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Altså jeg får opp hjemmesiden når jeg skriver URL'en, så den finnes, men finner den ikke på søkemotorer. Det tar en stund før du finner den på søkemotorene, den dukker ikke opp der med en gang. Jeg husker ikke nøyaktig hvorfor, men det har vært spurt om det før. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.