Gjest Elextra Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Heftig natt kan føre til graviditet. Sekkete kjole kan skjule mave som har begynt å vokse. ;- ) ''Heftig natt kan føre til graviditet. Sekkete kjole kan skjule mave som har begynt å vokse. '' Vel syntes jeg magen min vokste fort da jeg var gravid, men så vidt jeg husker var den ikke nevneverdig større dagen etter unnfangelsen :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Hvis du noen gang har syntes Sylvia Brustad har vært et friskt pust tror jeg ikke det er høy alder som er ditt største problem. *lol* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 ...og så ser man ikke akkurat lekker ut der man sitter med hvitt papir i halsen og svart kappe rundt og ser ut som en uformelig prest, og har håret gredd i alskens rare skiller osv... :-( Jeg får også masse rynker hos frisøren. Skjønner det bare ikke, altså. Er jo helt rynkefri ellers........ *dobbeltsukk* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Tenker du også sånn?! Jøss, ante ikke det var to av oss som ser fryktelig ungdommelige ut ;-) Men du er vel ikke 40, togli? Jeg tenker alltid på deg som rene ungjenta. (Morsan har ikke noen alder knyttet til seg i teflonhjernen min.) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Men du er vel ikke 40, togli? Jeg tenker alltid på deg som rene ungjenta. (Morsan har ikke noen alder knyttet til seg i teflonhjernen min.) Takk;) Jeg er ikke 40 ennå, men blir snart 39 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Takk;) Jeg er ikke 40 ennå, men blir snart 39 Da begynner du så smått å bli voksen. 0 Siter
Rith Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 ''hun har sikkert fått seg litt'' Det er på den måten man blir gravid, da. :- ) Å Søren! 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Jeg får også masse rynker hos frisøren. Skjønner det bare ikke, altså. Er jo helt rynkefri ellers........ *dobbeltsukk* Ikke sant? ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Da begynner du så smått å bli voksen. You make my day ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 ''hun har sikkert fått seg litt'' Det er på den måten man blir gravid, da. :- ) Ikke hvis man har vært bortpå Brustad!! 0 Siter
Orio Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 ''Heftig natt kan føre til graviditet. Sekkete kjole kan skjule mave som har begynt å vokse. '' Vel syntes jeg magen min vokste fort da jeg var gravid, men så vidt jeg husker var den ikke nevneverdig større dagen etter unnfangelsen :-) Det er jo ikke sikkert det var den første heftige natten. :- ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.