Gå til innhold

Hun stråler- gravid????

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Heftig natt kan føre til graviditet.

Sekkete kjole kan skjule mave som har begynt å vokse.

;- )

''Heftig natt kan føre til graviditet.

Sekkete kjole kan skjule mave som har begynt å vokse. ''

Vel syntes jeg magen min vokste fort da jeg var gravid, men så vidt jeg husker var den ikke nevneverdig større dagen etter unnfangelsen :-)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• AneM1365380603

5

• Orio

5

• Rith

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis du noen gang har syntes Sylvia Brustad har vært et friskt pust tror jeg ikke det er høy alder som er ditt største problem.

*lol*

Skrevet

...og så ser man ikke akkurat lekker ut der man sitter med hvitt papir i halsen og svart kappe rundt og ser ut som en uformelig prest, og har håret gredd i alskens rare skiller osv... :-(

Jeg får også masse rynker hos frisøren. Skjønner det bare ikke, altså. Er jo helt rynkefri ellers........ *dobbeltsukk*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tenker du også sånn?! Jøss, ante ikke det var to av oss som ser fryktelig ungdommelige ut ;-)

Men du er vel ikke 40, togli? Jeg tenker alltid på deg som rene ungjenta. (Morsan har ikke noen alder knyttet til seg i teflonhjernen min.)

Skrevet

Men du er vel ikke 40, togli? Jeg tenker alltid på deg som rene ungjenta. (Morsan har ikke noen alder knyttet til seg i teflonhjernen min.)

Takk;) Jeg er ikke 40 ennå, men blir snart 39 :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Takk;) Jeg er ikke 40 ennå, men blir snart 39 :)

Da begynner du så smått å bli voksen. ;)

Skrevet

''hun har sikkert fått seg litt''

Det er på den måten man blir gravid, da. :- )

Å Søren! ;)

Skrevet

Jeg får også masse rynker hos frisøren. Skjønner det bare ikke, altså. Er jo helt rynkefri ellers........ *dobbeltsukk*

Ikke sant? ;-)

Skrevet

Da begynner du så smått å bli voksen. ;)

You make my day ;-)

Skrevet

''hun har sikkert fått seg litt''

Det er på den måten man blir gravid, da. :- )

Ikke hvis man har vært bortpå Brustad!!

Skrevet

''Heftig natt kan føre til graviditet.

Sekkete kjole kan skjule mave som har begynt å vokse. ''

Vel syntes jeg magen min vokste fort da jeg var gravid, men så vidt jeg husker var den ikke nevneverdig større dagen etter unnfangelsen :-)

Det er jo ikke sikkert det var den første heftige natten. :- )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...