Gå til innhold

Laaaaaaaaange negler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun må nok ha hjelp til å tørke seg i rævva :)) å sikkert masse mer også..

''Hun må nok ha hjelp til å tørke seg i rævva :)) å sikkert masse mer også..''

Hun bruker neppe tamponger...

Gjest Pontiac
Skrevet

Det er så klart bare facinerende og ikke noe lekkert med slike negler.

Men hos henne ligger det vel guinnes rekord - sport i dette og ikke bare å ha lange røde negler for å si det sånn.

Når det er sakt, jeg synes resten av dama er skikkelig sprek. Hun ser faktisk ut å ha litt klasse selv om hun nok, som andre sier her, må ha hjelp til alt som hun bruker hender og armer til.

:)

Skrevet

*Hehe* Om min drøyer for lenge med å klippe tåneglene truer jeg med at jeg ikke tør ligge ved siden av slike mordvåpen. da bare flirer han og påstår at jeg ikke når så langt ned alikevel om vi ligger ansikt mot ansikt. ;o)

Haha :)))

Skrevet

...ikke så mange damer i 60-åra som gjør det...;-)

Skrevet

Hun må nok ha hjelp til å tørke seg i rævva :)) å sikkert masse mer også..

Må sikkert ha hjelp til å pirke seg i nesa også. :)

Skrevet

Det er så klart bare facinerende og ikke noe lekkert med slike negler.

Men hos henne ligger det vel guinnes rekord - sport i dette og ikke bare å ha lange røde negler for å si det sånn.

Når det er sakt, jeg synes resten av dama er skikkelig sprek. Hun ser faktisk ut å ha litt klasse selv om hun nok, som andre sier her, må ha hjelp til alt som hun bruker hender og armer til.

:)

En guinnes rekord er nok høyt prioritert ja. :-)

Skrevet

...ikke så mange damer i 60-åra som gjør det...;-)

Hun hadde ikke klippet neglene siden 1979 og de har jo vært så lange at tamponger ikke har vært aktuelt i sikkert 25 av de 30 årene og da hun var i 30-årene hadde nok hun også behov for tamponger. :o)

Skrevet

Hun hadde ikke klippet neglene siden 1979 og de har jo vært så lange at tamponger ikke har vært aktuelt i sikkert 25 av de 30 årene og da hun var i 30-årene hadde nok hun også behov for tamponger. :o)

Man må jo ta noen harde valg her i livet, tamponger eller laaaange negler :-). Hm..tror jeg velger tampongene jeg gitt :). Kan jo ikke få gjort stort med de neglene der likevel.

Skrevet

Man må jo ta noen harde valg her i livet, tamponger eller laaaange negler :-). Hm..tror jeg velger tampongene jeg gitt :). Kan jo ikke få gjort stort med de neglene der likevel.

Jeg synes de var direkte ekle...

Skrevet

Nei fytte rakker'n :)

Skrevet

Men om hun brukte (for å endre tiden på verbet*S*) tamponger i sin tid, kunne hun nok ha klart det ved å bruke Tampax....;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...