Lillemus Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Hun må nok ha hjelp til å tørke seg i rævva ) å sikkert masse mer også.. ''Hun må nok ha hjelp til å tørke seg i rævva ) å sikkert masse mer også..'' Hun bruker neppe tamponger... 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Det er så klart bare facinerende og ikke noe lekkert med slike negler. Men hos henne ligger det vel guinnes rekord - sport i dette og ikke bare å ha lange røde negler for å si det sånn. Når det er sakt, jeg synes resten av dama er skikkelig sprek. Hun ser faktisk ut å ha litt klasse selv om hun nok, som andre sier her, må ha hjelp til alt som hun bruker hender og armer til. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 *Hehe* Om min drøyer for lenge med å klippe tåneglene truer jeg med at jeg ikke tør ligge ved siden av slike mordvåpen. da bare flirer han og påstår at jeg ikke når så langt ned alikevel om vi ligger ansikt mot ansikt. ;o) Haha )) 0 Siter
morsan Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 ''Hun må nok ha hjelp til å tørke seg i rævva ) å sikkert masse mer også..'' Hun bruker neppe tamponger... ...ikke så mange damer i 60-åra som gjør det...;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Hun må nok ha hjelp til å tørke seg i rævva ) å sikkert masse mer også.. Må sikkert ha hjelp til å pirke seg i nesa også. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Det er så klart bare facinerende og ikke noe lekkert med slike negler. Men hos henne ligger det vel guinnes rekord - sport i dette og ikke bare å ha lange røde negler for å si det sånn. Når det er sakt, jeg synes resten av dama er skikkelig sprek. Hun ser faktisk ut å ha litt klasse selv om hun nok, som andre sier her, må ha hjelp til alt som hun bruker hender og armer til. En guinnes rekord er nok høyt prioritert ja. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 ...ikke så mange damer i 60-åra som gjør det...;-) Hun hadde ikke klippet neglene siden 1979 og de har jo vært så lange at tamponger ikke har vært aktuelt i sikkert 25 av de 30 årene og da hun var i 30-årene hadde nok hun også behov for tamponger. ) 0 Siter
o-la-la-la Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Hun hadde ikke klippet neglene siden 1979 og de har jo vært så lange at tamponger ikke har vært aktuelt i sikkert 25 av de 30 årene og da hun var i 30-årene hadde nok hun også behov for tamponger. ) Man må jo ta noen harde valg her i livet, tamponger eller laaaange negler :-). Hm..tror jeg velger tampongene jeg gitt . Kan jo ikke få gjort stort med de neglene der likevel. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Man må jo ta noen harde valg her i livet, tamponger eller laaaange negler :-). Hm..tror jeg velger tampongene jeg gitt . Kan jo ikke få gjort stort med de neglene der likevel. Jeg synes de var direkte ekle... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 ''Hun må nok ha hjelp til å tørke seg i rævva ) å sikkert masse mer også..'' Hun bruker neppe tamponger... Nei fytte rakker'n 0 Siter
morsan Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Hun hadde ikke klippet neglene siden 1979 og de har jo vært så lange at tamponger ikke har vært aktuelt i sikkert 25 av de 30 årene og da hun var i 30-årene hadde nok hun også behov for tamponger. ) Men om hun brukte (for å endre tiden på verbet*S*) tamponger i sin tid, kunne hun nok ha klart det ved å bruke Tampax....;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.