Gå til innhold

Løp og kjøp!

Anbefalte innlegg

Gjest messugah
Skrevet

Jeg var på apoteket i dag og hørte dama foran meg i køen spørre etter ansiktsmasker. Dama i kassa måtte beklage og si at lageret var tomt. Folk har altså kjøpt opp alt de hadde pga svineinfulensaen. Så; går du rundt med maske for tiden? Hoster litt ekstra? Glemt å vaske hendene?!

Forøvrig skinner sola.

Skrevet

Jeg er ikke så bekymret. Dette kommer i første rekke til å gå ut over svinedolerne som vasker seg èn gang i uka. Forhåpentligvis er det disse som har kjøpt opp maskene, ergo vil de holde basillene for seg selv.

Når vi har begravet dem, så får vi uttdelt gratis masker av staten.

Skrevet

WTF? Tomt for masker allerede?

Jøss! Jammen bra vi har den gassmaska fra krigens dager, da, dersom det blir skikkelig ille her....;-/

Gjest høstløv
Skrevet

WTF? Tomt for masker allerede?

Jøss! Jammen bra vi har den gassmaska fra krigens dager, da, dersom det blir skikkelig ille her....;-/

Dere må prøve å dele på den, bruke den annen hver dag eller noe slik.

Skrevet

Dere må prøve å dele på den, bruke den annen hver dag eller noe slik.

Ja, det ligger an til store problemer med hvordan vi skal løse dette, altså.

Men jeg har minst én, kanskje to, slike ansiktsmasker som man bruker når man sliper f eks en kjøkkenbenk, kanskje de ogsp hjelper mot influensa?

Gjest høstløv
Skrevet

Ja, det ligger an til store problemer med hvordan vi skal løse dette, altså.

Men jeg har minst én, kanskje to, slike ansiktsmasker som man bruker når man sliper f eks en kjøkkenbenk, kanskje de ogsp hjelper mot influensa?

Det går jo an å prøve. noe er vel bedre enn ingenting.

Skrevet

Det går jo an å prøve. noe er vel bedre enn ingenting.

Om ikke annet skal vi nok klare å knyte på oss cowboyskjerf foran munn og nese:-)

Gjest høstløv
Skrevet

Om ikke annet skal vi nok klare å knyte på oss cowboyskjerf foran munn og nese:-)

Jeg tenkte på palestinaskjerf, men cowboyskjerf er sikkert mye mer behagelig.

Skrevet

Jeg tenkte på palestinaskjerf, men cowboyskjerf er sikkert mye mer behagelig.

Hva er forresten mest moderne for tiden? Det har jo vært populært med palestinaskjerf lenge nå, men jeg innser at det er en viss mulighet for at innen jeg har fått med meg en "ungdomsmote", så er den allerede på vei ut hos de kuuleste.

Gjest høstløv
Skrevet

Hva er forresten mest moderne for tiden? Det har jo vært populært med palestinaskjerf lenge nå, men jeg innser at det er en viss mulighet for at innen jeg har fått med meg en "ungdomsmote", så er den allerede på vei ut hos de kuuleste.

Jeg følger ikke så godt med på moten, men datteren min og svigerdatteren bruker farvestrålende skjerf til alt mulig, de er slengt om halsen med trekanten foran og de lange endene snurret rundt hodet og gjemt under skjerfet.

Jeg vil tro at det er mote, for de er meget klesbevisste unge damer.

Dandert noe a'la dette:

http://1.bp.blogspot.com/_bN-NaTf_6J0/SH_MXApbJUI/AAAAAAAAAeo/P7xGNT7pofk/s400/skjerf.jpg

Og da blir det jo enkelt å dra det opp slik de beskytter munn og nese.

Skrevet

Jeg følger ikke så godt med på moten, men datteren min og svigerdatteren bruker farvestrålende skjerf til alt mulig, de er slengt om halsen med trekanten foran og de lange endene snurret rundt hodet og gjemt under skjerfet.

Jeg vil tro at det er mote, for de er meget klesbevisste unge damer.

Dandert noe a'la dette:

http://1.bp.blogspot.com/_bN-NaTf_6J0/SH_MXApbJUI/AAAAAAAAAeo/P7xGNT7pofk/s400/skjerf.jpg

Og da blir det jo enkelt å dra det opp slik de beskytter munn og nese.

Jeg ser mange bruke slike, og jeg hadde nesten akkurat makent til det på bildet der i ca 1981-82...;-)

Jeg leste en gang om miniskjørt at dersom man brukte det sist det var moderne, er man garantert for gammel til å bruke det, men det samme gjelder neppe tørklær? ;-)

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg ser mange bruke slike, og jeg hadde nesten akkurat makent til det på bildet der i ca 1981-82...;-)

Jeg leste en gang om miniskjørt at dersom man brukte det sist det var moderne, er man garantert for gammel til å bruke det, men det samme gjelder neppe tørklær? ;-)

Har du tatt vare på tørklærne, så er det bare å finne de frem igjen, og ta de i bruk.

Alle mine klær fra den tiden, er blitt brukt til utkledningsklær for ungene, da de var i oppveksten, og er derfor blitt kassert.

Skrevet

Har du tatt vare på tørklærne, så er det bare å finne de frem igjen, og ta de i bruk.

Alle mine klær fra den tiden, er blitt brukt til utkledningsklær for ungene, da de var i oppveksten, og er derfor blitt kassert.

Jeg ha neppe det tørkleet i dag. Den eneste muligheten må være at det av en eller annen mystisk årsak aldri har blitt med fra foreldrehjemmet, og heller ikke kassert i de årene som har gått siden jeg flyttet ut.

Skrevet

Jeg er ikke så bekymret. Dette kommer i første rekke til å gå ut over svinedolerne som vasker seg èn gang i uka. Forhåpentligvis er det disse som har kjøpt opp maskene, ergo vil de holde basillene for seg selv.

Når vi har begravet dem, så får vi uttdelt gratis masker av staten.

Hø, hø, hø, hø...hehehehe hahah.. Den var ikke så dum...

Gjest tenker nå jeg :)
Skrevet

Sikkert bare noe de sier, så ikke lagrene er tomme før vi _eventuelt_ trenger dem. Snakk om hysteri blant folk.

Skrevet

Nei, har ikke kjøpt noe slikt. Sånn maske kjøper jeg kun hvis jeg skal til Beijing. Trenger det mer der, pga forurensningen, altså :)

Skrevet

Huff, jeg ler altså.

Nei, jeg går ikke rundt med maske. Jeg vasker hendene like hyppig som før. Og jeg bekymrer meg ikke.

candyqueen_83
Skrevet

På radioen i stad advarte eksperter mot å bruke ansiktsmasker. Når man satte dem på var man mye borti munnen eller noe sånt, og kunne lettere spre smitte videre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kjøpte opp et sabla lager av masker før fugleinfluensaen skulle ta oss for tre år siden, og fant raskt ut at jeg liker å gå med maske. Dette med å dekke meg til med maske ble raskt en fetish for meg (i hvert fall er det det legene mine sier), og planen var å følge et oppsatt program der jeg skulle trappe ned før sommeren.

Nå har jeg bestemt meg for å avvente til høsten, med mindre de jævla mordersneglene har tatt livet av oss alle før den tid.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg kjøpte opp et sabla lager av masker før fugleinfluensaen skulle ta oss for tre år siden, og fant raskt ut at jeg liker å gå med maske. Dette med å dekke meg til med maske ble raskt en fetish for meg (i hvert fall er det det legene mine sier), og planen var å følge et oppsatt program der jeg skulle trappe ned før sommeren.

Nå har jeg bestemt meg for å avvente til høsten, med mindre de jævla mordersneglene har tatt livet av oss alle før den tid.

Jeg frykter en konspirasjon mellom mordersnegler og flått. Da er det ikke mye håp, det er jeg overbevist om!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...