Gå til innhold

Noen som har kjennskap til Svalbard som feriemål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å overtale men kjære om en tur til Svalbard, jeg vil dit fordi jeg vil oppleve noe annet denne sommeren/høsten, men det er ikke nok for å overbevise mannen. Noen som har tips/erfaringer, og ikke minst vet noe om hvordan det er å dra dit i juli-desember?

Hilsen sydenlei

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg har ikke erfaring fra den årstiden. Jeg var der i påsken ett år og det er en av de største opplevelsene jeg har hatt naturmessig og noe som har festet seg i min kukommelse og skilt seg ut fra andre reiser.

Jeg ville dratt på vinteren så dere kan kjøre scooter. Vi kjørte fra Longyearbyen til Barentsburg og det var bare helt magisk flott natur. Kan ikke beskrives. Bare hvitt så langt øye kunne se og ikke en lyd å høre da vi slo av scooteren. Dørgende stille og nydelig.

Mannen min har vært og padlet også på sommeren. Det var visst veldig flott det også sier han, men skummelt. Ikke noe jeg ville gjort.

• 2 uker senere...
mil1365380270
Skrevet

Ville helt klart dratt i scootersesongen om du bare skal dit en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...