Regnbue Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Jeg prøver å overtale men kjære om en tur til Svalbard, jeg vil dit fordi jeg vil oppleve noe annet denne sommeren/høsten, men det er ikke nok for å overbevise mannen. Noen som har tips/erfaringer, og ikke minst vet noe om hvordan det er å dra dit i juli-desember? Hilsen sydenlei 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Jeg har ikke erfaring fra den årstiden. Jeg var der i påsken ett år og det er en av de største opplevelsene jeg har hatt naturmessig og noe som har festet seg i min kukommelse og skilt seg ut fra andre reiser. Jeg ville dratt på vinteren så dere kan kjøre scooter. Vi kjørte fra Longyearbyen til Barentsburg og det var bare helt magisk flott natur. Kan ikke beskrives. Bare hvitt så langt øye kunne se og ikke en lyd å høre da vi slo av scooteren. Dørgende stille og nydelig. Mannen min har vært og padlet også på sommeren. Det var visst veldig flott det også sier han, men skummelt. Ikke noe jeg ville gjort. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Ville helt klart dratt i scootersesongen om du bare skal dit en gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.