Gjest Wilma 2 Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Dette var kjempemorsomt:-) http://www.sol.no/klipps/video/funny_accidents_0 0 Siter
Gjest smak og behag,som alltid Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 ikke min smak dette heller...skyldes kanksje dårlig taping pg dritt-musikk?? 0 Siter
Helmi Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Hmmm... jeg ser ikke det humoristiske i at folk får det fysisk eller psykisk vondt... og havner atpåtil på nettet pga det... 0 Siter
mrxx Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Dette ler jeg av også. Jeg ser mye på AFV, jeg ler så jeg er helt krokete av og til:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Hmmm... jeg ser ikke det humoristiske i at folk får det fysisk eller psykisk vondt... og havner atpåtil på nettet pga det... Man ler jo ikke av at folk får det vondt, men av det humoristiske i situasjonen. Det er viktig å skjønne forskjellen på det. 0 Siter
Helmi Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Man ler jo ikke av at folk får det vondt, men av det humoristiske i situasjonen. Det er viktig å skjønne forskjellen på det. Jeg er helt uenig med deg. Slike filmsnutter kommer hos meg i "kategorien skadefro". 0 Siter
mrxx Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er helt uenig med deg. Slike filmsnutter kommer hos meg i "kategorien skadefro". Dette har overhode ikke noe med skadefro å gjøre, det har med humor å gjøre og det komiske i situasjonen. 0 Siter
Helmi Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Dette har overhode ikke noe med skadefro å gjøre, det har med humor å gjøre og det komiske i situasjonen. Ja vel. Dette er jo bare et bevis på at vi mennesker har forskjellig humoristisk sans. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Ja vel. Dette er jo bare et bevis på at vi mennesker har forskjellig humoristisk sans. Ja, men det er ikke akkurat noe nytt under solen. Jeg ler heller ikke av at folk skader eller slår seg og får det vondt, men jeg kan le av situasjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.