Gå til innhold

Men dette lo jeg av...

Anbefalte innlegg

Gjest smak og behag,som alltid
Skrevet

ikke min smak dette heller...skyldes kanksje dårlig taping pg dritt-musikk??

Skrevet

Hmmm... jeg ser ikke det humoristiske i at folk får det fysisk eller psykisk vondt... og havner atpåtil på nettet pga det...

Skrevet

Dette ler jeg av også. Jeg ser mye på AFV, jeg ler så jeg er helt krokete av og til:-)

Skrevet

Hmmm... jeg ser ikke det humoristiske i at folk får det fysisk eller psykisk vondt... og havner atpåtil på nettet pga det...

Man ler jo ikke av at folk får det vondt, men av det humoristiske i situasjonen. Det er viktig å skjønne forskjellen på det.

Skrevet

Man ler jo ikke av at folk får det vondt, men av det humoristiske i situasjonen. Det er viktig å skjønne forskjellen på det.

Jeg er helt uenig med deg.

Slike filmsnutter kommer hos meg i "kategorien skadefro".

Skrevet

Jeg er helt uenig med deg.

Slike filmsnutter kommer hos meg i "kategorien skadefro".

Dette har overhode ikke noe med skadefro å gjøre, det har med humor å gjøre og det komiske i situasjonen.

Skrevet

Dette har overhode ikke noe med skadefro å gjøre, det har med humor å gjøre og det komiske i situasjonen.

Ja vel. Dette er jo bare et bevis på at vi mennesker har forskjellig humoristisk sans.

Skrevet

Ja vel. Dette er jo bare et bevis på at vi mennesker har forskjellig humoristisk sans.

Ja, men det er ikke akkurat noe nytt under solen. Jeg ler heller ikke av at folk skader eller slår seg og får det vondt, men jeg kan le av situasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...