Gå til innhold

Trenger litt engelskhjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest tomolow
Skrevet

Hvordan skal jeg si følgende: jeg har bygget en borg av is og surret piggtråd rundt den for å holde deg ute.

?

Jeg har prøvd mange varianter men ingen av dem høres helt bra ut.

Gjest Icewoan
Skrevet

Den var drastisk...Du stenger jo ute enhver form for at vedkommende kan smelte den isen...

Kommunikasjon er den beste form for å "ordne opp", mens piggtråd og is er den verste.

Er du VIRKELIG ute etter å stende den personen ute, så rekker det lenge med et skikkelig "Goodbye".

H*n tar sikkert poenget.

Gjest tomolow
Skrevet

Den var drastisk...Du stenger jo ute enhver form for at vedkommende kan smelte den isen...

Kommunikasjon er den beste form for å "ordne opp", mens piggtråd og is er den verste.

Er du VIRKELIG ute etter å stende den personen ute, så rekker det lenge med et skikkelig "Goodbye".

H*n tar sikkert poenget.

Jeg kan ikke huske å ha sagt noe om hva det skal brukes til. Svaret ditt var dessverre ikke så nyttig i denne sammenhengen, men jeg takker for engasjementet:)

Skrevet

I've buildt a fortress of ice, and fortifyed it with barbed wire to keep you out. ????

I've buildt an ice fortress, and twined it with barbed wire to keep you out.

????

No sånn?

Gjest tomolow
Skrevet

I've buildt a fortress of ice, and fortifyed it with barbed wire to keep you out. ????

I've buildt an ice fortress, and twined it with barbed wire to keep you out.

????

No sånn?

Fortifyed it! Ja, det kan funke! Jeg må kjenne litt på det, men sånn helt umiddelbart føles det riktig.

Takk for at du tok deg tid, KaVa:)

Gjest Elextra
Skrevet

Fortifyed it! Ja, det kan funke! Jeg må kjenne litt på det, men sånn helt umiddelbart føles det riktig.

Takk for at du tok deg tid, KaVa:)

Pst, det heter fortified :)

Skrevet

jepp, det gjør det. Litt kjapp i svingene, jeg.

Gjest tomolow
Skrevet

Kunne du ikke sagt det litt før?!?

Hehe, neida. Jeg så det da jeg slo det opp. Takk for hjelpen damer:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...