Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilje30
Skrevet

Nei, jeg bare presenterte problemet i sykkelbutikken (det er en spesialbutikk som kun selger sykler og sykkelutstyr), og så foreslo de løsningen.

Ok. Takk for svar. Jeg vant en herresykkel i fjor som ikke passer meg, så jeg tenkte at det hørtes ut som en god løsning.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

24

• Lotte :o)

12

• frosken

10

• Speak

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sykkelbutikken min ser ut til å kunne gjøre omtrent hva som helst med en sykkel, det er ingen grense for hva slags deler de kan skaffe. Hvorvidt det er plasseringen av setet eller annen styreløsning som vil hjelpe, avhenger av flere forhold.

Men ombygging er ikke gratis, så det er selvfølgelig en stor fordel å vite mest mulig om hva som fungerer for en selv før en kjøper.

Her fikser min kjære det meste, men akkurat den styredelen passet ikke rett og slett.

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg har også en terrengsykkel, men kan ikke sitte for mye foroverbøyd av hensyn til ryggen min. Løsninen ble en annen type styre, samt at de satte på et mellomstykke på ca 5 cm slik at utgangspunktet for styret var høyere. Jeg valgte forøvrig en terrengsykkel laget for kvinner, nettopp for å ha mulighet for en best mulig sittestilling.

Det er vanskelig å få tak i riktig sykkel. Jeg fikk prøve sykklen jeg kjøpte sist, men en liten tur rundt ute på gata er ikke nok, merker det først etter en times tur.

Skrevet

Nei, jeg bare presenterte problemet i sykkelbutikken (det er en spesialbutikk som kun selger sykler og sykkelutstyr), og så foreslo de løsningen.

De er veldig gode på service her borte, MX-sport, så vi skal ta oss en tur dit en dag vi har tid. :o)

Lotte hevder det er vanlig at man får velge andre dekk uten tillegg i prisen. Vel - vi spurte på to steder i dag, ikke aktuelt verken på G-sport eller Sport1 der vi spurte i alle fall.

Skrevet

Det er vanskelig å få tak i riktig sykkel. Jeg fikk prøve sykklen jeg kjøpte sist, men en liten tur rundt ute på gata er ikke nok, merker det først etter en times tur.

Jeg synes også det er vanskelig å vite hva som vil fungere godt før man har prøvd ut ganske lenge. Tror allikevel at jeg neste gang jeg skal kjøpe sykkel vil være bedre rustet enn jeg var ved kjøp av nåværende, da jeg nå vet mye mer om hva som har og ikke har fungert.

Jeg er forøvrig svært fornøyd med den sykkelen jeg har, men har gjort et par litt mer omfattende endringer etter at den var ny. Liker også at det er en terrengsykkel, da det gir stor fleksibilitet mht valg av underlag, samt at jeg bruker sykkelen til trening og ikke transport, og dermed spiller det ikke noen rolle at den ikke triller like raskt på asfalt som en del andre sykler gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...