Gå til innhold

Fikk jeg det gratis?

Anbefalte innlegg

Gjest Banken sin feil eller?
Skrevet

Jeg var på coop obs å handlet i går formidddag. Jeg betalte med kort men når jeg sjekket i nettbanken nå så så jeg at pengene ikke var trekt. Jeg trodde at det blir trekt med en gang vi drar kortet? Jeg handlet også noan andre ting på andre butikker men de ble trekt med en gang

Gjest høstløv
Skrevet

Nei, gratis får du det ikke. Pengene blir nok trukket på kontoen din, det trenger du ikke å være i tvil om.

jubalong70
Skrevet

Det tar noen ganger litt tid før det blir trukket. Ikke gå ut i fra at du fikk det gratis, nei :D

Gjest majas mamma
Skrevet

kan ta opp til ett par dager før pengene trekkes fra kontoen. Det oppdaget jeg, den gangen jeg lykkelig gikk til butikken, og pengene fra forrige gang tydeligvis ikke var trekt da jeg gikk, men ble det før jeg kom til kassa. Pinlig. Heldigvis hadde jeg med kredittkortet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...