Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i halvannen uke nå vært hoven på halsen, rett under kjevebenet mellom haken og øret.

Var hos lege forrige uke, han mente det var en hoven lymfekjertel.

Jeg kan ikke kjenne den, men har en verkende, betennenelsesfølelse. Det gjør vondt å svelge og jeg kjenner jeg er irritabel.

Noen som har hatt det samme og kan fortelle når det gikk over? Når bør det gå over? Noen steder står det 1-2 uker, andre 3-4 uker, men jeg syns det bare blir vondere jeg.

Gjest noe som går?
Skrevet

jeg lurer på om det er noe som går jeg, for jeg hadde noe slikt, men det var rett under kjevebeinet, føltes betent ut.. først trodde jeg d var øm muskelknute, men fant ut d var hoven lymfeknute, første to dagene hadde jeg litt sår hals, men knuten satt igjen ca et par uker..

så hører jeg flere på jobb som har hatt mystiske lymfeknuter i det siste som har forsvunnet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...