Gå til innhold

PCen husker meg ikke

Anbefalte innlegg

Gjest Mikkoline
Skrevet

Kjøpte ny PC for noen måneder siden. Takket ja til å lagre alle passord i Firefox etter hvert som jeg besøkte forum o.l, slik at jeg slipper å logge inn hver gang på div. nettsider.

Men nå funker det ikke mer. Om brukernavnet mitt er f.eks Eva på et forum, må jeg skrive E i nickfeltet og bla ned på Eva. Da kommer passordet opp. Men tidligere så kunne jeg huke av på "Husk meg", og da var jeg innlogget hele tiden (flere uker). Samme på Yahoo-mailen min. Der kan man jo krysse av på at man ønsker å forbli innlogget i to uker med mindre man logger seg av. Det funker heller ikke lengre. Må logge meg inn på nytt hver gang jeg starter Firefox.

What to do?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...