Gå til innhold

Noen som har prøvduskelstimulator?

Anbefalte innlegg

Gjest Snart eier eller ei
Skrevet

Tenker på sånne som du fester rundt magen eller plasserer som små lapper med lange tynne ledninger rundt om på kroppen.

Populært innslag på tv-shop. Har jo hørt om det i snart 20 år og ser jevnlig reklamer for dette fortsatt, så det er tydelig populært. Har allikevel aldri hørt om noen som har brukt det eller som kan bekrefte om det faktisk virker. Det er jo heller ikke spesielt dyrt mtp hva de lover av resultater... så dette betyr vel at det egentlig bare er lureri?

Noen her inne som har prøvd det selv? Fortell om din erfaring

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg har prøvd noe slikt i en skjønnhetsalong en gang. Det var forholdsvis dyrt, og man var lovet å gå inn x antall cm iløpet av flere behandlinger. Vel, resultatet lot vente på seg og jeg har ikke tenkt å gjøre det flere ganger.

Har heller ikke hørt om noen som faktisk har gådd inn med sånn behandling. Humbug rett og slett? Hvem vet...hva gjør man ikke for en flatere mage?

Gjest bøtteknott
Skrevet

Jeg kjøpte for hundreogørten år siden sånne sommerfugler til å feste på magen. Det er mulig det fungerer, men problemet er at da gjør det jo vondt. Det må jo gjøre vondt for å trene musklene (for for å ygge muskler må du ødelegge de du har) og da kan man like gjerne trene på vanlig måte. Dessuten ble jeg jo usikker på om jeg kanskje hadde festet sommerfuglene feil og om det kunne være skadelig å sende så mye elektrisitet gjennom kroppen på feil måte/muskler. Så hele apparatet ble rimelig fort bare kastet i søpla. Jeg trener mye heller på den naturlige måten.

Skrevet

Kjøpte den største maskina til hjemmebruk,ble ikke noe slankere jeg.Betalte 12000.- for maskina,så dette skulle være bra greier.

Gjest MayLynn
Skrevet

Har prøvd det for mange år siden. Men det er så mye styr å få festet de greiene, og så lurer man på om man har gjort det rett - og så gjør det vondt i tillegg. Ikke kan jeg huske at jeg merket noen resultater heller.

Nei takke meg til naturlig trening.

Skrevet

Prøvedusksimulator? Jeg tenkte på gummimus når jeg så overskriften.

matildes mor
Skrevet

Kjøpte den største maskina til hjemmebruk,ble ikke noe slankere jeg.Betalte 12000.- for maskina,så dette skulle være bra greier.

12000 for en vibrator???? ........

Beklager kunne ikke dy meg,duskelsimulator var for meg et ukjent ord,men fikk assisasjoner i retning leketøy;-) Men forstår nå hva hovedinnlegget dreide seg om.

matildes mor
Skrevet

haha-du var ikke den eneste;-)

Skrevet

haha-du var ikke den eneste;-)

Hehe........

Gjest Snart eier eller ei
Skrevet

Hahaha! La faktisk ikke merke til hvor spinn hakkende galt jeg hadde skrevet før nå! Nesten utrolig at jeg i det hele tatt hatt fått noen seriøse svarB-)

Skrevet

Jeg kjenner ei som prøvde noe sånt en gang for mange år siden og påsto at det virket. Men la meg si det sånn - hun har gått ut de cm igjen maaaange ganger siden da...

Jeg hadde ikke giddet kaste bort penger på det. Tren heller som vanlig (gå aktive turer, jogg litt og ta lange sykkelturer) og få en ekstra helsegevinst!

Skrevet

12000 for en vibrator???? ........

Beklager kunne ikke dy meg,duskelsimulator var for meg et ukjent ord,men fikk assisasjoner i retning leketøy;-) Men forstår nå hva hovedinnlegget dreide seg om.

Ha,ha,må jo satse på kvalitet :)

Skrevet

Hahaha! La faktisk ikke merke til hvor spinn hakkende galt jeg hadde skrevet før nå! Nesten utrolig at jeg i det hele tatt hatt fått noen seriøse svarB-)

Jeg har ikke prøvd prøvdusksimulator, men selv om det sikkert kan være godt så foretrekker jeg ekte vare:-)

Men jeg har heller ikke prøvd prøvmuskelsimulator heller, men det blir vel som med prøvdusksimulator, det er ekte vare som er det beste, med andre ord er det gammeldags trim som vil deg deg effekt over tid. Det andre er bare å kaste bort penger. Lettvinne løsninger finnes ikke og funker ikke over tid.

Lykke til med trimmen:-)

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg spurte fysioterapeuten om det ville være noe tess, men han sa nei, det ville ikke gi musklene god nok stimuli til at det var pengene verdt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...