Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag MÅ jeg bare blåse litt ut her inne!

Har de siste 6 mnd jobbet ved en skole, og på denne skolen har vi rett og slett verdens værste sjef ( intet mindre!).

Kan ikke gå innpå konkrete episoder, men hun er maktsyk, kontrollerende, manipulerende og ikke minst: gørrende LAT!

Lurer faktisk seriøst på om hun kan være psykopat (kjenner godt til denne lidelsen pga en venn har diagnosen) Hun lyver, dekker over, skifter mening alt etter som det passer inn i sammenhengen, sender ut stikk og kommentarer, og er HELT grusom og jobbe under! I tillegg er hun nesten aldri på jobb, men deltar på ALLE kurs hun har sjans til. Hun tar også ut avspaseringen i hytt og pine for å reise på utenlandsferier ca. 1-2 ganger pr måned. Kun i offentlig sektor at en slik sjef får fortsette i jobben i årevis!

Det hjelper ikke akkurat på at jeg underviser mer enn jeg faktisk skal i 100% stilling, og at jeg er gravid i 7.uke og veldig nervøs pga 3 tidligere aborter. Bruker mye mer energi på bekymring ang gravidteten og på frustrasjonene på jobben enn det jeg har godt av, kjenner jeg.. Er dødssliten, og alt jeg tenker på er å sove.

Gleder meg som en ulv til sommerferie om 6 uker, og håper for guds skyld at jeg får jobb en annen plass til høsten... *sukk* Syns synd på alle kollegene som skal fortsette der, alle lider under denne elendige sjefen.

Ha en god helg, folkens! Skulle ønske helgene varte mye lenger, for min del..

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...