Bookworm Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Det er alt for lett å få uføretrygd ja.Jeg har f.eks tre nære venninner som pga misbruk i barndommen eller psykiske lidelser har fått uføretrygd uten å forsøke noe attføring. Selv har jeg bipolar lidelse og er på attføring der jeg studerer på høgskole. Alt jeg behøver gjøre for å få midlertidig uføretrygd er å styrke på eksamen eller ikke møte på praksis... Alt for lettvindt å få ufør her i landet. Er nok å ha en diagnose. Men man kan faktisk arbeide selv om man har en diagnose... Ut fra det du sier her, så er det jo rett og slett forskjell på hvor enkelt/vanskelig det er å få uføretrygd - eller kanskje du rett og slett ikke vet alt om tilstanden til disse som "så enkelt" fikk uføre...? 0 Siter
Gjest navy Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Det er alt for lett å få uføretrygd ja.Jeg har f.eks tre nære venninner som pga misbruk i barndommen eller psykiske lidelser har fått uføretrygd uten å forsøke noe attføring. Selv har jeg bipolar lidelse og er på attføring der jeg studerer på høgskole. Alt jeg behøver gjøre for å få midlertidig uføretrygd er å styrke på eksamen eller ikke møte på praksis... Alt for lettvindt å få ufør her i landet. Er nok å ha en diagnose. Men man kan faktisk arbeide selv om man har en diagnose... Signerer på den. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Ut fra det du sier her, så er det jo rett og slett forskjell på hvor enkelt/vanskelig det er å få uføretrygd - eller kanskje du rett og slett ikke vet alt om tilstanden til disse som "så enkelt" fikk uføre...? Hun sa jo at det er enkelt for henne også hvis hun bare ville. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.