Gå til innhold

Hva feiler det bilen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, du ville ikke tro det hva du hørte hva jeg har presentert av "problemer" på verksted en gang :0) Velkommen i klubben!

:-)

Men hva koster ett par tennplugger? 20 - 30 kr?

Jeg betalte litt over 1000. Det koster å være dum!

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• KaVa

10

• damedama

5

• frosken

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

:-)

Men hva koster ett par tennplugger? 20 - 30 kr?

Jeg betalte litt over 1000. Det koster å være dum!

Hehe, huff, stakkar. Kjedelig incident!

Selv slapp jeg billig unna - og fikk jammen ekstraservice på tampen, da de så noe som måtte fikses idet jeg var i ferd med å dra... Takket jo pent for det, selv om også det var litt pinlig at jeg ikke hadde fikset selv. Høres helt hjelpesløs ut her, men det får så være :-)

Skrevet

Jeg har en Mercedes Vito, og så bruker jeg rullestol.

beklager min flåsete kommentar. Hadde jeg visst det var en Vito, hadde jeg kanskje klart å legge to og to sammen.

Og du har rett -jeg klarer ikke å holde styr på alle dolerne til enhver tid. (Hadde jeg klart det, tror jeg det hadde vært på tide å gi seg, gitt)

Skrevet

Har ikke lest tråden, men vet hva jeg gjør i slike situasjoner; jeg ringer NAF. Ingen er bedre venn i nøden enn NAF og tilsvarende :-)

Jeg er også naf-medlem, men jeg visste ikke at de kan komme hjem til meg og gi hjelpestart.

Skrevet

Jeg er også naf-medlem, men jeg visste ikke at de kan komme hjem til meg og gi hjelpestart.

Fra NAF sine hjemmesider:

''Uansett problem – du får hjelp

Det er mange grunner til at du kan komme til å trenge hjelp. Vi hjelper deg uansett årsak, også på hjemmeadresse. Eksempler på problemer er motorhavari, flatt batteri, at du går tom for drivstoff, at du skulle være så uheldig å brekke nøkkelen eller låse den inne i bilen.

''

Jeg liker NAF :-)

Skrevet

Det er mange grunner til at du kan komme til å trenge hjelp. Vi hjelper deg uansett årsak, også på hjemmeadresse. Eksempler på problemer er motorhavari, flatt batteri, at du går tom for drivstoff, at du skulle være så uheldig å brekke nøkkelen eller låse den inne i bilen.

''

Nå liker jeg de enda bedre enn før!!

Skrevet

Nå liker jeg de enda bedre enn før!!

Hehe... Jeg tilbragte en juleferie på fjellet alene og startet med å kjøre meg fast ved innkjørselen til hytta. NAFs alarmsentral trøstet meg etter alle kunstens regler - de bekymret seg til og med om jeg kom til å fryse hvis jeg måtte vente på hjelp en times tid. NAF mannen kom og dro løs bilen, og minte meg på at han kun var ca en halvtimes tid unna så det gjorde ingenting om jeg kom til å kjøre meg fast flere ganger samme jul. Etter det har jeg blitt en trofast tilhenger av NAF!

Skrevet

Hehe... Jeg tilbragte en juleferie på fjellet alene og startet med å kjøre meg fast ved innkjørselen til hytta. NAFs alarmsentral trøstet meg etter alle kunstens regler - de bekymret seg til og med om jeg kom til å fryse hvis jeg måtte vente på hjelp en times tid. NAF mannen kom og dro løs bilen, og minte meg på at han kun var ca en halvtimes tid unna så det gjorde ingenting om jeg kom til å kjøre meg fast flere ganger samme jul. Etter det har jeg blitt en trofast tilhenger av NAF!

Jeg husker den julen. Var det ikke da du og cathlin(?) hadde en diskusjon om det var Falck eller NAF som var best? Tror det var Falck som vant, for de hadde med både pepperkaker og ullteppe.

candyqueen_83
Skrevet

''

Falck også :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...