Gå til innhold

Hvordan bli kvitt katt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen skulle skutt DEG med hagle, din forbanna dyremishandler!

;o)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

4

• damedama

4

• Lillemus

3

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest vinterjslgorlfg
Skrevet

Hagle med lyddemper. Ingen vil noensinne få vite det.

Du virker så forbanna tett. Skaff deg et liv i stedet for å sitte her og komme med idiotiske svar til trådstarter. Jævla rasshøl

Gjest pusi (som aldri lar dørene stå åpne pga de h... kattene)
Skrevet

ok, beklager at jeg hørtes litt vel brå ut, det var ikke meningen. Er bare glad i dyr, som du sikkert forstår. Er så mange slemme folk der ute, har jobbet i dyrebeskyttelsen, og sett masse grusomt, så derfor jeg reagerer litt over kanten. Håper det løser seg for deg. På en snill måte;)

Du kunne jo prøve å svare på spørsmålet.

Mitt inntrykk er at katteelskere mener at katten deres må få gå der den vil. Om den går inn til naboen er det naboens feil, som faktisk lot døra stå åpen. Om katten gjør fra seg i blomsterbedet til naboen er det også greit, for den må jo gjøre det et sted...

Katteelskere burde være de første til å lære bort hvordan man skal hindre katten i å gå uønskede steder.

Jeg vet at det hjelper å ha katt selv, men det er faktisk ikke aktuelt for alle.

Skrevet

Du kunne jo prøve å svare på spørsmålet.

Mitt inntrykk er at katteelskere mener at katten deres må få gå der den vil. Om den går inn til naboen er det naboens feil, som faktisk lot døra stå åpen. Om katten gjør fra seg i blomsterbedet til naboen er det også greit, for den må jo gjøre det et sted...

Katteelskere burde være de første til å lære bort hvordan man skal hindre katten i å gå uønskede steder.

Jeg vet at det hjelper å ha katt selv, men det er faktisk ikke aktuelt for alle.

''Mitt inntrykk er at katteelskere mener at katten deres må få gå der den vil. Om den går inn til naboen er det naboens feil, som faktisk lot døra stå åpen. Om katten gjør fra seg i blomsterbedet til naboen er det også greit, for den må jo gjøre det et sted...''

Det er én type katteeiere(elskere), så har du den andre typen katteeiere(elskere) som faktisk er ansvarsfulle eiere og passer på kattene sine...

Gjest mora2
Skrevet

Det der er ei plage...Har selv en nabokatt som pisser over alt...

Jeg jager den..Kaster vann, og skremmer den skikkelig, løper mot den og "husjer". Nå løper den bare den ser meg i vinduet, og det blir sjeldnere og sjeldnere jeg ser den på verandaren.

Gjest i love my cat
Skrevet

''Mitt inntrykk er at katteelskere mener at katten deres må få gå der den vil. Om den går inn til naboen er det naboens feil, som faktisk lot døra stå åpen. Om katten gjør fra seg i blomsterbedet til naboen er det også greit, for den må jo gjøre det et sted...''

Det er én type katteeiere(elskere), så har du den andre typen katteeiere(elskere) som faktisk er ansvarsfulle eiere og passer på kattene sine...

akkurat hvor katten min driter vet jeg ikke,vil det si aat jeg er uansvarlig? til mitt forsvar,katten er mye i et skogholt,så det er vel der...

Skrevet

Neida, jeg er veldig glad i katter jeg! Men jeg har kjeppjaget katter med bøtter full av vann noen ganger ja når de satt utenfor soveromsvinduet kl. 5 om morran og hyyylte og pisset ned absolutt alt ute, inkl. inngangsdøra!

hehe, ja... Minner meg om katta vår som klatra opp i 2. etg hver morgen og stod med paniske øyne og skrek som besatt (spilte nok på eiernes følelser, gitt) og ville inn, annen hver natt omtrent. Veldig kjekt... ;-)

Gjest majas mamma
Skrevet

Har selv katt, og det siste jeg ville ønsket var at den skulle plage naboen (som selv har katt, men den er bare inne). Har selv fått bort en hund som holdt på å irritere vettet av meg (lå hundedritt ved postkassen min nesten hver morgen) ved å vanne med salmiakkvann. Helt slutt på doingen da. Kanskje det funker på katter og. Naboen vår fikk seg hund, og vi hørte uansett aldri noe om problemer med vår pus.

Salmiakkvann er ikke effektivt mot katter. Snarere det motsatte, det ligner på kattetisslukt, og tiltrekker seg katter i stedet for å skremme dem vekk.

Skrevet

sett på vannspredern der den pleier å drite

vannpistol med sitronvann i, om du ser den skjite de

appelsinskall er nok for svakt. det er skarpe sitrusdufter de ikke liker, dog mine katter ikke har brydd seg om akkurat det. bortsett fra grapefrukt. det likte de IKKE! så kan jo være å alltid vanne med litt sånt der?

trådløs infrarød alarm som hyler høyt når den trår inn på det forbude området

Skrevet

Du virker så forbanna tett. Skaff deg et liv i stedet for å sitte her og komme med idiotiske svar til trådstarter. Jævla rasshøl

Jeg bruker hvertfall ikke anonymt nick, som visse andre.

Og til din informasjon, så var det en glipp at innlegget mitt kom to ganger. Det var ikke meningen, det skjedde et eller annet rart.

Og til slutt: det var et forsøk på en fleip, noe du tydeligvis ikke skjønte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...