cathlin Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Jeg er så lei av nicket mitt. Er det bare en periode. En slags dolsk midtlivskrise.. Er det noe å gjøre med det? 0 Siter
Gjest det er vel ikke vanskelig å gjøre noe med Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 skifte? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Vi kan godt bytte! *snill og hjelpsom* 0 Siter
cathlin Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Skrevet 10. juni 2009 Vi kan godt bytte! *snill og hjelpsom* Hehe. Okei? Eller vi kan mikse. Jeg: tothli, du: coglin. ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Skrevet 10. juni 2009 skifte? Det er veldig vanskelig, fordi det har blitt en del av meg. Nemlig. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Hehe. Okei? Eller vi kan mikse. Jeg: tothli, du: coglin. ;-) Hahahaha! Jeg stemmer på den løsningen. 0 Siter
cathlin Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Skrevet 10. juni 2009 Bytte? Men du har et fint nick da ''Men du har et fint nick da :)'' ....var bare det jeg ville høre;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Skrevet 10. juni 2009 Hahahaha! Jeg stemmer på den løsningen. Det blir kanskje heller tathli, med a. Og coglin :-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Synes nicket ditt er fint jeg? :-) Eller hva med lincath ;o) 0 Siter
cathlin Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Skrevet 10. juni 2009 Synes nicket ditt er fint jeg? :-) Eller hva med lincath ;o) Jaaa, okeida, det _er_ veeldig fint... ;-D Nei. Jo. Noe med cath. Noe annet en -lin. *går i tenkeboksen* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Hehe. Okei? Eller vi kan mikse. Jeg: tothli, du: coglin. ;-) Og vips, så er to kjedelige nick endra til to kule Forresten synes jeg ikke ditt nick er kjedelig. Mitt derimot... *sukk* Jeg vurderer å skifte til Michelle eller Vanessa 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 ''Men du har et fint nick da :)'' ....var bare det jeg ville høre;-) Det var det jeg visste! Typisk kvinnfolk 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 ''Men du har et fint nick da :)'' ....var bare det jeg ville høre;-) Hehe 0 Siter
også en mor Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Hva meg sånne som meg da? Sånne som ikke egentlig har noe nick pga manglende fantasi :-/ Synes du har et flott nick jeg! 0 Siter
cathlin Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Skrevet 10. juni 2009 Og vips, så er to kjedelige nick endra til to kule Forresten synes jeg ikke ditt nick er kjedelig. Mitt derimot... *sukk* Jeg vurderer å skifte til Michelle eller Vanessa Bare gå rett på, og endre nicket til Barbie ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Skrevet 10. juni 2009 Det var det jeg visste! Typisk kvinnfolk :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Skrevet 10. juni 2009 Hva meg sånne som meg da? Sånne som ikke egentlig har noe nick pga manglende fantasi :-/ Synes du har et flott nick jeg! ''Hva meg sånne som meg da? Sånne som ikke egentlig har noe nick pga manglende fantasi :-/'' Du har et saklig nick som man ikke blir lei av. Men ser for meg at du har hatt et annet før? ''Synes du har et flott nick jeg! :)'' Mer, mer... :-) 0 Siter
også en mor Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 ''Hva meg sånne som meg da? Sånne som ikke egentlig har noe nick pga manglende fantasi :-/'' Du har et saklig nick som man ikke blir lei av. Men ser for meg at du har hatt et annet før? ''Synes du har et flott nick jeg! :)'' Mer, mer... :-) Har egentlig ikke hatt noe fast nick her. Har brukt mange forskjelllige. Men nå har jeg "låst" nicket mitt til meg selv. Men er nok mange flere enn meg som har kalt seg "også en mor", så ikke tillegg meg alle meningene som ligger lagret under nicket "mitt!. Nicket ditt er friskt, jenteaktig og en smule "upperclass-ish" 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Og det måtte du skrive en tråd om.....? Da har du virkelig fritidsproblemer!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.