Gjest trist matmor Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Føler meg litt melodramatisk som sitter her og gråter en skvett over å ha mistet vårt søte marsvin. Jeg var i utgangspunktet helt imot å få det, men hvem var det som stod igjen med det daglige ansvaret? Det var meg det.... Og jeg ble orntlig glad i den lille rakkeren etterhvert. Det verste er at jeg liksom ikke fikk sagt hadet til han. Trøsten får være at han har det godt når der han leker med alle vennene sine i dyrehimmelen 0 Siter
brilleslangen Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 kondolerer. Ja deter koselige dyr... Og de er også eksperter på å skjule sykdommer, så når/hvis det oppdages er det ofte for seint. 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Kondolerer. Det er trist når dyrene man er glad i dør. 0 Siter
også en mor Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Kondolerer. Det er trist når dyrene man er glad i dør. Takk for omtanken 0 Siter
også en mor Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 kondolerer. Ja deter koselige dyr... Og de er også eksperter på å skjule sykdommer, så når/hvis det oppdages er det ofte for seint. Takk for det. Hadde ikke peiling på at han var syk før i natt. Han ble tatt med til dyrlegen i dag, men det var for sent.... 0 Siter
Gjest Savner ham veldig ennå Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Å som jeg føler med deg. For vel tre somre siden så mistet jeg min kjære lille venn. Dette var også barnas, men endte opp som mammas lille gull Han sto på kjøkkenet og var til så selskap og glede at det ikke er sant. Helt tam, kosete og god, akkurat som en minihund. Han fikk en kraftig infeksjon i kjeven og dyrlegen anbefalte å ta ham siden det ville gått mot en gedigen operasjon og siden lillevennen allerede var blitt fem år. Jeg gråt så jeg trodde jeg skulle revne. Det var så forferdelig vondt. Begravde ham i hagen, plantet en nydelig rosebuske som blomster nydelig med hvite roser. Savnet ham så ille at etter to år klarte jeg ikke mer og skaffet meg en hærlig kattepus. Har ikke glemt min lille venn ennå, og jeg vil aldri ha slike små dyr i huset igjen. Både marsvin og hamster kan bli svært tamme og personlige flotte husdyr men de lever desverre så kort. Orker ikke smerten flere ganger, jeg blir forferdelig glad i små dyr. Nå har jeg verdens hærligste katt, med en unik sjarme. Det en en god trøst selv om jeg nok aldri vil glemme min lille krølltopp. 0 Siter
også en mor Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Å som jeg føler med deg. For vel tre somre siden så mistet jeg min kjære lille venn. Dette var også barnas, men endte opp som mammas lille gull Han sto på kjøkkenet og var til så selskap og glede at det ikke er sant. Helt tam, kosete og god, akkurat som en minihund. Han fikk en kraftig infeksjon i kjeven og dyrlegen anbefalte å ta ham siden det ville gått mot en gedigen operasjon og siden lillevennen allerede var blitt fem år. Jeg gråt så jeg trodde jeg skulle revne. Det var så forferdelig vondt. Begravde ham i hagen, plantet en nydelig rosebuske som blomster nydelig med hvite roser. Savnet ham så ille at etter to år klarte jeg ikke mer og skaffet meg en hærlig kattepus. Har ikke glemt min lille venn ennå, og jeg vil aldri ha slike små dyr i huset igjen. Både marsvin og hamster kan bli svært tamme og personlige flotte husdyr men de lever desverre så kort. Orker ikke smerten flere ganger, jeg blir forferdelig glad i små dyr. Nå har jeg verdens hærligste katt, med en unik sjarme. Det en en god trøst selv om jeg nok aldri vil glemme min lille krølltopp. ''Å som jeg føler med deg. For vel tre somre siden så mistet jeg min kjære lille venn. Dette var også barnas, men endte opp som mammas lille gull :)'' Det er vel ofte slik det ender ja ''Han fikk en kraftig infeksjon i kjeven og dyrlegen anbefalte å ta ham siden det ville gått mot en gedigen operasjon og siden lillevennen allerede var blitt fem år.'' Stakkars liten! Her var det heller ikke noe håp. Vi visste ikke helt hvor gammel klumpen vår var, men han var nok _ganske_ gammel. ''Jeg gråt så jeg trodde jeg skulle revne. Det var så forferdelig vondt. Begravde ham i hagen, plantet en nydelig rosebuske som blomster nydelig med hvite roser.'' Det er vondt å miste noen man er glad i, uansett hvor liten han/hun er. Høres ut som han fikk en verdig avslutning. ''Savnet ham så ille at etter to år klarte jeg ikke mer og skaffet meg en hærlig kattepus.'' Godt å høre at du har fått deg en ny litt større venn ''Det en en god trøst selv om jeg nok aldri vil glemme min lille krølltopp. '' Det tror jeg så gjerne Selv tror jeg neppe at jeg kommer til å "erstatte" Rufus-klumpen. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Uff, så trist når dyrene når.. *klem* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Uff, så trist når dyrene når.. *klem* Herregud... Når dyrene _dør_ ....... 0 Siter
fresja Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Kondolerer. Det verste med å ha sånne små kosedyr, er at de dør så altfor fort. 0 Siter
også en mor Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 sånt er alltid trist:( Jepp.... men jeg trodde jeg skulle slippe litt lettere fordi jeg i utgangspunktet var sånn imot å få han. Men jammen ble jeg glad i lille Rufus. 0 Siter
også en mor Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Kondolerer. Det verste med å ha sånne små kosedyr, er at de dør så altfor fort. Takk skal du ha. 0 Siter
Colette Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Huff, så trist....Jeg føler med deg. Det er forferdelig vondt å miste et dyr man er glad i. 0 Siter
også en mor Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Huff, så trist....Jeg føler med deg. Det er forferdelig vondt å miste et dyr man er glad i. Takk for medfølelsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.