Gå til innhold

Hvor kjøpe Oreokjeks billig i store pakker?

Anbefalte innlegg

Gjest kakebakeren
Skrevet

Smartclub er ikke i nærheten. Kan Europris ha?

Kjekspakkene jeg har funnet koster 24,- pr stk, og jeg må ha 3 pk for å lage verdens beste kake. Dyrt!!!

Sverige? (nei, jeg drar ikke dit bare pga kjeksa ;p)

Onsdag1365380628
Skrevet

Hvis det ikke var hver dag jeg bakte denne kaken ville jeg kjøpt kjeksen uten å tenke på prisen. Å fly rundt for å spare noen kroner hadde jeg garantert ikke gjort....

Skrevet

Enig med Onsdag - dette er vel ikke en kake man baker i hytt og pine? Så om det koster litt ekstra de få gangene i året man skal bake den så hadde ikke jeg kjørt byen rundt for å spare noen får kroner i alle fall.

Gjest kakebakeren
Skrevet

Hvis det ikke var hver dag jeg bakte denne kaken ville jeg kjøpt kjeksen uten å tenke på prisen. Å fly rundt for å spare noen kroner hadde jeg garantert ikke gjort....

Nei, men til denne prisen, vil bare kjeksene til kakene jeg skal bake i sommer koste ca 400 kr. Nettopp derfor spør jeg. Jeg vet jo at nevnte butikk hadde gigapakker med Oreokjeks superbillig.

Gjest kakebakeren
Skrevet

Enig med Onsdag - dette er vel ikke en kake man baker i hytt og pine? Så om det koster litt ekstra de få gangene i året man skal bake den så hadde ikke jeg kjørt byen rundt for å spare noen får kroner i alle fall.

Les svar til onsdag. Jeg trenger en god del, og det skader da ikke å spørre?

Gjest ihaha
Skrevet

Lag verdens nest beste kake ;) Altså bak ei anna kake. Alternativt lag kjeksen selv (ikke at jeg tror det blir noe billigere)

Oppskrift:Homemade Oreo Cookies

2 (2-layer) packages devil's food cake mix

4 eggs

1 1/2 cups shortening

8 ounces cream cheese, softened

1/2 cup butter, softened

3 1/2 cups powdered sugar

1 teaspoon vanilla extract

Preheat oven to 350 degrees F. Combine cake mixes and eggs in large bowl; mix well with fork. Cut in shortening until crumbly. Shape into balls and place on ungreased cookie sheet. Bake for 9 minutes or until tops are cracked. Cool completely.

Combine cream cheese, butter, powdered sugar and vanilla in mixer bowl and beat together. Spread between two cookies.

Onsdag1365380628
Skrevet

Nei, men til denne prisen, vil bare kjeksene til kakene jeg skal bake i sommer koste ca 400 kr. Nettopp derfor spør jeg. Jeg vet jo at nevnte butikk hadde gigapakker med Oreokjeks superbillig.

Ja da skjønner jeg, tenkte du skulle bake en enkelt kake....:-)

Skrevet

Les svar til onsdag. Jeg trenger en god del, og det skader da ikke å spørre?

Sorry, jeg fikk inntrykk av at du skulle bake en eneste kake. Selvfølgelig er det lov å spørre! :o)

Skrevet

Lag verdens nest beste kake ;) Altså bak ei anna kake. Alternativt lag kjeksen selv (ikke at jeg tror det blir noe billigere)

Oppskrift:Homemade Oreo Cookies

2 (2-layer) packages devil's food cake mix

4 eggs

1 1/2 cups shortening

8 ounces cream cheese, softened

1/2 cup butter, softened

3 1/2 cups powdered sugar

1 teaspoon vanilla extract

Preheat oven to 350 degrees F. Combine cake mixes and eggs in large bowl; mix well with fork. Cut in shortening until crumbly. Shape into balls and place on ungreased cookie sheet. Bake for 9 minutes or until tops are cracked. Cool completely.

Combine cream cheese, butter, powdered sugar and vanilla in mixer bowl and beat together. Spread between two cookies.

Problemet med sånne amerikanske oppskrifter er at de ofte baserer seg på kakemixer man ikke har i Norge....:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...