Gjest kakebakeren Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Smartclub er ikke i nærheten. Kan Europris ha? Kjekspakkene jeg har funnet koster 24,- pr stk, og jeg må ha 3 pk for å lage verdens beste kake. Dyrt!!! Sverige? (nei, jeg drar ikke dit bare pga kjeksa ;p) 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Hvis det ikke var hver dag jeg bakte denne kaken ville jeg kjøpt kjeksen uten å tenke på prisen. Å fly rundt for å spare noen kroner hadde jeg garantert ikke gjort.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Enig med Onsdag - dette er vel ikke en kake man baker i hytt og pine? Så om det koster litt ekstra de få gangene i året man skal bake den så hadde ikke jeg kjørt byen rundt for å spare noen får kroner i alle fall. 0 Siter
Gjest kakebakeren Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Hvis det ikke var hver dag jeg bakte denne kaken ville jeg kjøpt kjeksen uten å tenke på prisen. Å fly rundt for å spare noen kroner hadde jeg garantert ikke gjort.... Nei, men til denne prisen, vil bare kjeksene til kakene jeg skal bake i sommer koste ca 400 kr. Nettopp derfor spør jeg. Jeg vet jo at nevnte butikk hadde gigapakker med Oreokjeks superbillig. 0 Siter
Gjest kakebakeren Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Enig med Onsdag - dette er vel ikke en kake man baker i hytt og pine? Så om det koster litt ekstra de få gangene i året man skal bake den så hadde ikke jeg kjørt byen rundt for å spare noen får kroner i alle fall. Les svar til onsdag. Jeg trenger en god del, og det skader da ikke å spørre? 0 Siter
Gjest ihaha Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Lag verdens nest beste kake Altså bak ei anna kake. Alternativt lag kjeksen selv (ikke at jeg tror det blir noe billigere) Oppskrift:Homemade Oreo Cookies 2 (2-layer) packages devil's food cake mix 4 eggs 1 1/2 cups shortening 8 ounces cream cheese, softened 1/2 cup butter, softened 3 1/2 cups powdered sugar 1 teaspoon vanilla extract Preheat oven to 350 degrees F. Combine cake mixes and eggs in large bowl; mix well with fork. Cut in shortening until crumbly. Shape into balls and place on ungreased cookie sheet. Bake for 9 minutes or until tops are cracked. Cool completely. Combine cream cheese, butter, powdered sugar and vanilla in mixer bowl and beat together. Spread between two cookies. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Nei, men til denne prisen, vil bare kjeksene til kakene jeg skal bake i sommer koste ca 400 kr. Nettopp derfor spør jeg. Jeg vet jo at nevnte butikk hadde gigapakker med Oreokjeks superbillig. Ja da skjønner jeg, tenkte du skulle bake en enkelt kake....:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Les svar til onsdag. Jeg trenger en god del, og det skader da ikke å spørre? Sorry, jeg fikk inntrykk av at du skulle bake en eneste kake. Selvfølgelig er det lov å spørre! ) 0 Siter
mirami Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Lag verdens nest beste kake Altså bak ei anna kake. Alternativt lag kjeksen selv (ikke at jeg tror det blir noe billigere) Oppskrift:Homemade Oreo Cookies 2 (2-layer) packages devil's food cake mix 4 eggs 1 1/2 cups shortening 8 ounces cream cheese, softened 1/2 cup butter, softened 3 1/2 cups powdered sugar 1 teaspoon vanilla extract Preheat oven to 350 degrees F. Combine cake mixes and eggs in large bowl; mix well with fork. Cut in shortening until crumbly. Shape into balls and place on ungreased cookie sheet. Bake for 9 minutes or until tops are cracked. Cool completely. Combine cream cheese, butter, powdered sugar and vanilla in mixer bowl and beat together. Spread between two cookies. Problemet med sånne amerikanske oppskrifter er at de ofte baserer seg på kakemixer man ikke har i Norge.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.