Gå til innhold

Norgeshistorien, quiz

Anbefalte innlegg

Gjest perhaps
Skrevet

Linken du har lagt ut er dine feile og korrekte svar :)

Skrevet

Linken du har lagt ut er dine feile og korrekte svar :)

LOL! Ærlig er jeg i hvertfall ;D

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1244795549' post='4164789]

''Ærlig er jeg i hvertfall ''

Ja, ellers ville det jo blitt en smule pinlig! :P

Gjest perhaps
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1244795549' post='4164789]

Ja det var du jammen ;) Tenk så pinlig hvis du hadde skrevet 11 av 12 og lagt ut den linken hahaha. Men du er kanskje rådyktig på bortforklaringer hehe

Skrevet

''Ærlig er jeg i hvertfall ''

Ja, ellers ville det jo blitt en smule pinlig! :P

*LOL* Det finnes sikkert de som googler hvert spørsmål også. Men ikke denne dama, nei! :-) Jeg kan samtidig innrømme at et par av de rette svarene var bingo *s*.. for sånt kommer jo ikke fram av avkrysningen hehe...

Skrevet

Ja det var du jammen ;) Tenk så pinlig hvis du hadde skrevet 11 av 12 og lagt ut den linken hahaha. Men du er kanskje rådyktig på bortforklaringer hehe

Det får være måte på hva man skal gidde å lyge om hehe!

Gjest perhaps
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1244797054' post='4164815]

Det får være måte på hva man skal gidde å lyge om hehe!

Du kunne jo dratt en om at din smarte datter/sønn på 9 tok testen etter deg og at det var det resultatet du kom til å legge ut hehe. Samtidig kunne du hintet noe om mors intelligensnivå og mulig arv av denne ;)

Neida, nå har du bevist at Lotte hu kan vi stole på i nøden eller no' :)

Skrevet

Du kunne jo dratt en om at din smarte datter/sønn på 9 tok testen etter deg og at det var det resultatet du kom til å legge ut hehe. Samtidig kunne du hintet noe om mors intelligensnivå og mulig arv av denne ;)

Neida, nå har du bevist at Lotte hu kan vi stole på i nøden eller no' :)

*vurderes til neste quiz* ;-p

Skrevet

Jeg klarte faktisk 7, selv om jeg ikke var sikker på¨noen, men trodde jeg visste svaret på et par.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...