annegunn Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Noen innvendinger? Innvendinger? Neeeeeei! Jentungen er med :-) Når? 0 Siter
grot Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Toro fullkornslasagne med salat og grove baguetter til! Mmmmm! Den smaker myyyye mer enn den vanlige lasagnen. Jeg er ikke så veldig glad i lasagne, men ungene elsker det. Tenkte dermed jeg skulle prøve en sunnere variant sist gangen og valgte fullkorn. Og som lillemus sier så var den faktisk Myyye bedre enn den andre:-) Ikke så ofte at den sunneste varianten er best, så der ble jeg en smule overrasket ja..:-) 0 Siter
annegunn Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Det er latskap å ikke lage lasagne fra scratch! Dette er den aller beste lasagnen jeg noen gang har smakt. Den tar ikke lang tid å lage, og er ikke vanskelig heller: http://www.channel4.com/food/recipes/chefs/gordon-ramsay/gordon-s-lasagne-recipe_p_1.html Jeg lover deg at den danker ut Toro med høye kneløft! Som Katt-ja sier - ikke forskjellig fra det jeg pleier lage. Bortsett fra at jeg helst lager pastaplatene selv også, og dermed fordobles innsatsen - og smaken..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.