Gjest Kimmie Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Skrev en mail og sendte den,men da jeg skulle lese på sendte var den ikke der. Det var rart,hvor ble den av mon tro? 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Ikke sendt men i utboks? Nope,den er ingen plasser. Ble bekymret for at jeg hadde sendt den feil,men da hadde den jo blitt registrert. 0 Siter
Gjest Lilje30 Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Jeg får av og til beskjeden "meldingen ble sendt, men kunne ikke lagres i utboks da det ikke er plass". Noe som i hvertfall ligner på dette. 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Jeg får av og til beskjeden "meldingen ble sendt, men kunne ikke lagres i utboks da det ikke er plass". Noe som i hvertfall ligner på dette. Var plass i utboksen,neimen om jeg forstår dette. Det stod at meldingen var sendt,men etterpå forsvant den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.