Gjest To om det Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Merker jeg blir dårlig av negative folk og det er slitsomt,har vært i godt humør lenge men etter kjeft og negative kommentarer føler jeg meg nede. Hva kan man gjøre for å holde på humøret,hvordan kan man løfte seg selv opp innvendig? Føler meg trist nå og alt er tungt. Har sagt til samboeren min at alt det negative påvirker meg,han ser det ikke selv. Etter å ha vært sur og negativ en stund nå,er han plutselig glad og går rundt og nynner. Jeg har sagt lite i dag og klarer ikke le,han må jo merke det. Han tok til og med rundt meg i dag,jeg stivnet til for jeg likte det ikke. Vil ikke bli påvirket av negative mennesker,får prøve å sove bort dette. Men blir så usikker når han ikke skjønner hva jeg snakker om,ser han det virkelig ikke selv? 0 Siter
Gjest svarteste natta Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 prøve å heve seg over det? lettere sagt enn gjort,vet det.... 0 Siter
Gjest To om det Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 prøve å heve seg over det? lettere sagt enn gjort,vet det.... Får prøve på det. 0 Siter
Colette Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Mener du med "negative folk" det samme som samboeren din? Er det han som er negativ? 0 Siter
Gjest To om det Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Mener du med "negative folk" det samme som samboeren din? Er det han som er negativ? Veldig negativ,men det ser han ikke selv. 0 Siter
Colette Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Veldig negativ,men det ser han ikke selv. Det er noen mennesker som er slik, har jeg skjønt. Og noen ganger tror jeg rett og slett at det er en uvane - eller en livsstil å være slik. De er ikke klar over det selv. Men det er utrolig nedbrytende for de som er rundt dem. 0 Siter
Gjest To om det Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Det er noen mennesker som er slik, har jeg skjønt. Og noen ganger tror jeg rett og slett at det er en uvane - eller en livsstil å være slik. De er ikke klar over det selv. Men det er utrolig nedbrytende for de som er rundt dem. Han var ikke på den måten da jeg traff han,ble negativ etter at jeg ble gravid så jeg savner han jeg traff,men jeg tror ikke han kommer tilbake. Du har nok rett,noen bare er slik. 0 Siter
Colette Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Han var ikke på den måten da jeg traff han,ble negativ etter at jeg ble gravid så jeg savner han jeg traff,men jeg tror ikke han kommer tilbake. Du har nok rett,noen bare er slik. Huff..det er ikke så lett:-( Men jeg vet at det er noen mennesker som er slik. De klarer ikke å være positive. Har du forsøkt med å bytte om på rollene? Hvis du er negativ, så kanskje han blir positiv?:-) 0 Siter
Gjest To om det Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Huff..det er ikke så lett:-( Men jeg vet at det er noen mennesker som er slik. De klarer ikke å være positive. Har du forsøkt med å bytte om på rollene? Hvis du er negativ, så kanskje han blir positiv?:-) Har vært negativ,jeg var syk og da klarte jeg ikke være glad,da kjeftet han hele tiden. Men i dag virket det nok godt,når jeg sluttet å være positiv ble han plutselig så munter. Kanskje det har vært slik lenge uten at jeg har vært bevisst på det,tenker mye tilbake for tiden,ser at det ikke blir bedre. Jeg har en negativ samboer,må sikkert revurdere hele forholdet. Synd for ungene for de er glad i faren sin,de er vant til at han er slik. Er avhengig av han også,alt blir en måte å leve på. Vi er to om det. 0 Siter
Colette Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Har vært negativ,jeg var syk og da klarte jeg ikke være glad,da kjeftet han hele tiden. Men i dag virket det nok godt,når jeg sluttet å være positiv ble han plutselig så munter. Kanskje det har vært slik lenge uten at jeg har vært bevisst på det,tenker mye tilbake for tiden,ser at det ikke blir bedre. Jeg har en negativ samboer,må sikkert revurdere hele forholdet. Synd for ungene for de er glad i faren sin,de er vant til at han er slik. Er avhengig av han også,alt blir en måte å leve på. Vi er to om det. Det er alltid et samspill i forhold. Det den ene har for mye av- vil den andre prøve å tone ned. For at det skal bli en slags balanse. Det eneste du kan forandre på - er deg selv. Hvis du fortsetter å være "alltid positiv" så vil han fortsette med å være negativ. Det er dette som ofte gjør det så vanskelig å være i et forhold, dessverre. Vi tar fram de mest primitive sidene ved oss selv i nære forhold. Vil du ha forandring - så må du forandre deg selv. 0 Siter
Gjest To om det Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Det er alltid et samspill i forhold. Det den ene har for mye av- vil den andre prøve å tone ned. For at det skal bli en slags balanse. Det eneste du kan forandre på - er deg selv. Hvis du fortsetter å være "alltid positiv" så vil han fortsette med å være negativ. Det er dette som ofte gjør det så vanskelig å være i et forhold, dessverre. Vi tar fram de mest primitive sidene ved oss selv i nære forhold. Vil du ha forandring - så må du forandre deg selv. Sikkert noe i det du skriver der,men jeg tenker jeg har det godt når jeg er positiv. Negativ og positiv,skulle tro at de utfyllte hverandre men... Nå hopper jeg til køys,er totalt tappet. Takk for at du "hørte" på meg :-) 0 Siter
Colette Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Sikkert noe i det du skriver der,men jeg tenker jeg har det godt når jeg er positiv. Negativ og positiv,skulle tro at de utfyllte hverandre men... Nå hopper jeg til køys,er totalt tappet. Takk for at du "hørte" på meg :-) Ok:-) Ønsker deg lykke til, og god natt :-) 0 Siter
Gjest To om det Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Ok:-) Ønsker deg lykke til, og god natt :-) Tusen takk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.