Lotte :o) Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Don Henley "Boys of summer" http://www.youtube.com/watch?v=8VKwiHnscXQ En klassiker, som jeg liker :-) Fant ikke videoen jeg så for meg, med dette får duge.. *s* Flere låter som får dere i det rette sommerhumøret? (det plaskregner forresten... ;-)) 0 Siter
Colette Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Rockejenta:-) Så du Bruce på tv i går da? :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Skrevet 12. juni 2009 Rockejenta:-) Så du Bruce på tv i går da? :-) Faktisk ikke... :-( Men Brucern er skikkelig digg. *mmm...* I like! En god en: I'm on fire 0 Siter
Colette Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1244841971' post='4165178] Faktisk ikke... :-( Men Brucern er skikkelig digg. *mmm...* I like! En god en: I'm on fire Jeg visste jo at du like han, ut i fra tidligere tråder:-) Og jeg er helt enig med deg - han er "digg":-) Så han på nrk i går, og han er både intelligent og så vakker som en "snart 60-åring" kan være:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Skrevet 12. juni 2009 Jeg visste jo at du like han, ut i fra tidligere tråder:-) Og jeg er helt enig med deg - han er "digg":-) Så han på nrk i går, og han er både intelligent og så vakker som en "snart 60-åring" kan være:-) Herrlich! Jeg eeelsker skikkelige mannfolk :-) ... men det var vel heller ikke noe nytt *hehe* ;-) 0 Siter
Colette Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1244842299' post='4165180] Herrlich! Jeg eeelsker skikkelige mannfolk :-) ... men det var vel heller ikke noe nytt *hehe* ;-) Nei:-) Du er sikkert ikke alene om det:-) Har du forandret innstilling til felegnikkinga til Alexander Rybak da? :-) Jeg tviler på det :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Skrevet 13. juni 2009 Nei:-) Du er sikkert ikke alene om det:-) Har du forandret innstilling til felegnikkinga til Alexander Rybak da? :-) Jeg tviler på det :-) Nei, jeg hater fortsatt de overdådige greiene der. Veldig Pinoccio og russisk stil... Eneste felegnikkinga jeg kan like, er i små doser, som i Guns n' Roses' "November Rain", og Metallica m/symfoniorkester. *veldig bra* Men... "Fairytale" har en lei tensens til å sette seg på nynne-hjernen, lell... ;-p 0 Siter
Mrs D Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Jeg visste jo at du like han, ut i fra tidligere tråder:-) Og jeg er helt enig med deg - han er "digg":-) Så han på nrk i går, og han er både intelligent og så vakker som en "snart 60-åring" kan være:-) ''Så han på nrk i går, og han er både intelligent og så vakker som en "snart 60-åring" kan være:-)'' Så han på Koengen tirsdag, og på konsert nr 4 med han fikk jeg sett han på nært hold RL. *sukk* Ingen ting slår ham live på konsert, og når han setter i gang Hungry Heart eller The River blir jeg helt satt ut. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.