Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Don Henley "Boys of summer"

http://www.youtube.com/watch?v=8VKwiHnscXQ

En klassiker, som jeg liker :-) Fant ikke videoen jeg så for meg, med dette får duge.. *s*

Flere låter som får dere i det rette sommerhumøret?

(det plaskregner forresten... ;-))

Skrevet

Rockejenta:-) Så du Bruce på tv i går da? :-)

Skrevet

Rockejenta:-) Så du Bruce på tv i går da? :-)

Faktisk ikke... :-(

Men Brucern er skikkelig digg. *mmm...* I like!

En god en: I'm on fire

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1244841971' post='4165178]

Faktisk ikke... :-(

Men Brucern er skikkelig digg. *mmm...* I like!

En god en: I'm on fire

Jeg visste jo at du like han, ut i fra tidligere tråder:-) Og jeg er helt enig med deg - han er "digg":-) Så han på nrk i går, og han er både intelligent og så vakker som en "snart 60-åring" kan være:-)

Skrevet

Jeg visste jo at du like han, ut i fra tidligere tråder:-) Og jeg er helt enig med deg - han er "digg":-) Så han på nrk i går, og han er både intelligent og så vakker som en "snart 60-åring" kan være:-)

Herrlich! Jeg eeelsker skikkelige mannfolk :-) ... men det var vel heller ikke noe nytt *hehe* ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1244842299' post='4165180]

Herrlich! Jeg eeelsker skikkelige mannfolk :-) ... men det var vel heller ikke noe nytt *hehe* ;-)

Nei:-) Du er sikkert ikke alene om det:-) Har du forandret innstilling til felegnikkinga til Alexander Rybak da? :-) Jeg tviler på det :-)

Skrevet

Nei:-) Du er sikkert ikke alene om det:-) Har du forandret innstilling til felegnikkinga til Alexander Rybak da? :-) Jeg tviler på det :-)

Nei, jeg hater fortsatt de overdådige greiene der. Veldig Pinoccio og russisk stil... Eneste felegnikkinga jeg kan like, er i små doser, som i Guns n' Roses' "November Rain", og Metallica m/symfoniorkester. *veldig bra*

Men... "Fairytale" har en lei tensens til å sette seg på nynne-hjernen, lell... ;-p

Skrevet

''Så han på nrk i går, og han er både intelligent og så vakker som en "snart 60-åring" kan være:-)''

Så han på Koengen tirsdag, og på konsert nr 4 med han fikk jeg sett han på nært hold RL. *sukk* Ingen ting slår ham live på konsert, og når han setter i gang Hungry Heart eller The River blir jeg helt satt ut. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...