Gå til innhold

Gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest Tyona
Skrevet

Hei De siste ukene har jeg hatt stikking i magen, vært kvalm, kastet opp. Har helt dilla på tunfiks, tomatbønner, mais osv.

Mat jeg likte før gjør meg kvalm nå og jeg er helt vill etter sjokolade og usunn mat. Løper på do i ett for å tisse.

Har en sånn enorm følelse på at jeg er gravid, hele meg føles gravid.

Skal ta en test i morgen, men hvor sikker kan jeg være på den ?

Er det noen tester som er bedre enn andre ?

Gjest togli
Skrevet

Jøss, og så har du venta så lenge med å teste deg? ;)

Alle tester er vel regnet for å være sikre - iallefall de du kjøper på apoteket. En test vil aldri vise positivt dersom du ikke er gravid.

Gjest Tyona
Skrevet

Jøss, og så har du venta så lenge med å teste deg? ;)

Alle tester er vel regnet for å være sikre - iallefall de du kjøper på apoteket. En test vil aldri vise positivt dersom du ikke er gravid.

Er livredd skjønner du, for vi er ikke sammen lenger. Så veldig dårlig timing. Prøvd å fortrenge det lengst mulig.

Men noe er tydeligvis på gang, for humøret er jo helt på tur. Griner for alt og ingenting.

Så i morgen er D dagen. Stay tuned. hehe.

Gjest togli
Skrevet

Er livredd skjønner du, for vi er ikke sammen lenger. Så veldig dårlig timing. Prøvd å fortrenge det lengst mulig.

Men noe er tydeligvis på gang, for humøret er jo helt på tur. Griner for alt og ingenting.

Så i morgen er D dagen. Stay tuned. hehe.

Ok, skjønner...

Du høres en smule gravid ut, men psyken kan også spille deg et puss her.. Det er bare å hoppe i det! Ta en test :)

Skrevet

Det er jo ikke umulig.

Jeg tror nok de fleste tester man kjøper her til lands er sikre. Gravi-testene måler nivået av hormonet Hcg. Dette hormonet lages ikke i kroppen med mindre du er gravid. Derfor er det så og si umulig å få til en falsk positiv test.

Du kan få en falsk negativ test om du tester for tidlig.

Ta en test du. Og husk å fortell oss hvordan det går...

Gjest Tyona
Skrevet

Testen var negativ, noe legen synes var rart. Men skal ta en blodprøve til denne uka for sikkerhets skyld.

Har ikke noe ønske om å være gravid, men som sagt så føler jeg så sterkt at jeg er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...