hjernetrimmern Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Jeg skal på coloscopi-undersøkelse, og ibr.anv for Phosphoral står det at jeg kan ha i meg "klar drikke", som f.eks mineralvann, juice, uten fruktkjøtt, klare supper osv... Mitt spørsmål er: om noen vet... Kan jeg ha i meg enkel tomatsuppe?? Uten makaroni selvfølgelig...For det blir jo nesten som juice uten fruktkjøtt... Glemte å ringe sykehuset og spørre... 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Jeg tror du kommer til å bli så kvalm av den Phospheralen at den tomatsuppa ikke blir nødvendig. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Nei, du skal bare holde deg tilklare supper, foreksempel buljongsuppe. Les mer på http://www.ibd.no/506183/?itemId=317208. 0 Siter
frosken Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Det brukes vanligvis jevning (dvs. mel) i tomatsuppe, og derfor kan du ikke drikke det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.