Gjest spm om vaksiner Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Mine foreldre har en hund på ett år som ikke kan styre sin begeistring for meg. Det har resultert i en del kloremerker. Siden bikkja trår i alt mulig rart og sikkert tråkker i en del dritt også, bør jeg tar noen vaksiner tror dere? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Nei, det kan jeg aldri tenke meg. Men jeg kjente at huden ble mer irritert når hunden klorte, enn når jeg skrapet meg opp på andre ting. 0 Siter
Gjest spm om vaksiner Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Nei, det kan jeg aldri tenke meg. Men jeg kjente at huden ble mer irritert når hunden klorte, enn når jeg skrapet meg opp på andre ting. Ok, tenkte på stivkrampe, men det er kanskje ikke nødvendig? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Ok, tenkte på stivkrampe, men det er kanskje ikke nødvendig? Det kan jeg ikke tenke meg! Men hvis du blir klort til blods kanskje...? 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Ok, tenkte på stivkrampe, men det er kanskje ikke nødvendig? Jeg aner ikke. Men stivkrampevaksine varer bare ca 10 år, så jeg vil tro at det er lurt å ta et påfyll. Jeg gjorde det da jeg fikk betennelse i et sår da jeg var i syden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.