Gjest Aimabel Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 ...for å titte på hus og hager! Lurer på om det også er vanlig å gå på visning bare av nyskjerrighet på hvordan andre har det hjemme? 0 Siter
Gjest bare for å få tips. Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Jeg har aldri gått på visning bare for å titte, men det hender jeg studerer andres hus og hager litt ekstra i perioder da vi vurderer oppussing, ordne hagen osv. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Noen jeg kjenner kjedet seg litt en helg med regnvær, og bestemte seg for å dra på visninger på hytter i et område. 4 uker etterpå hadde de kjøpt seg hytte likevel, selv om planen egentlig bare var å kikke 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Noen jeg kjenner kjedet seg litt en helg med regnvær, og bestemte seg for å dra på visninger på hytter i et område. 4 uker etterpå hadde de kjøpt seg hytte likevel, selv om planen egentlig bare var å kikke Og noen turkjørere jeg kjenner stakk innom en bensinstasjon på tirsdag for å kjøpe is, og endte opp med å kjøpe ei campingvogn som på plassen utenfor stasjonen. Så det kan jammen være dyrt å kjøre tur! Vi er turkjørere selv, og tar gjerne småturer for å se på hager/gjerder/tak/julebelysning med mye mer. Men det har aldri vært aktuelt å dra på visninger. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Har vært på visniger flere ganger, men det er fordi vi seriøst lurer på hvordan det huset ville vært for oss. Bare en gang vi har gått på visning uten å ha kjøp i tankene. En terasseleilighet i nærheten var til salgs, og jeg hadde lurt på leeeenge hvordan de leilighetene egentlig var. Fikk iallefall mitt livs nedtur, men ikke over innredning o.l, men rett og slett over rominndeling og liten terasse. 0 Siter
astridny Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Vi kjører av og til på tur. Det har vi gjort idag. :-) Men vi har aldri vært på visning bare for å titte. Men det er flere hus som jeg kunne ha tenkt meg å sett hvordan de så ut innvendig. Særlig gamle hus. Der jeg kommer fra har vi ikke så veldig gamle hus. (finnmark) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Vi har faktisk vært på visning i et hus bare for å titte. Det lå jo langt over vårt økonomiske nivå. Men vi hadde bestemt det på forhånd da. Kjørte ikke tur, for å bråbestemme oss for å gå på visning 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.