Gå til innhold

Dere som kjører tur...

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

...for å titte på hus og hager! Lurer på om det også er vanlig å gå på visning bare av nyskjerrighet på hvordan andre har det hjemme?

Gjest bare for å få tips.
Skrevet

Jeg har aldri gått på visning bare for å titte, men det hender jeg studerer andres hus og hager litt ekstra i perioder da vi vurderer oppussing, ordne hagen osv.

Caloni Makaroni
Skrevet

Noen jeg kjenner kjedet seg litt en helg med regnvær, og bestemte seg for å dra på visninger på hytter i et område. 4 uker etterpå hadde de kjøpt seg hytte likevel, selv om planen egentlig bare var å kikke ;)

Gjest bikku
Skrevet

Noen jeg kjenner kjedet seg litt en helg med regnvær, og bestemte seg for å dra på visninger på hytter i et område. 4 uker etterpå hadde de kjøpt seg hytte likevel, selv om planen egentlig bare var å kikke ;)

Og noen turkjørere jeg kjenner stakk innom en bensinstasjon på tirsdag for å kjøpe is, og endte opp med å kjøpe ei campingvogn som på plassen utenfor stasjonen. Så det kan jammen være dyrt å kjøre tur!

Vi er turkjørere selv, og tar gjerne småturer for å se på hager/gjerder/tak/julebelysning med mye mer. Men det har aldri vært aktuelt å dra på visninger.

Gjest majas mamma
Skrevet

Har vært på visniger flere ganger, men det er fordi vi seriøst lurer på hvordan det huset ville vært for oss. Bare en gang vi har gått på visning uten å ha kjøp i tankene. En terasseleilighet i nærheten var til salgs, og jeg hadde lurt på leeeenge hvordan de leilighetene egentlig var. Fikk iallefall mitt livs nedtur, men ikke over innredning o.l, men rett og slett over rominndeling og liten terasse.

Skrevet

Vi kjører av og til på tur. Det har vi gjort idag. :-)

Men vi har aldri vært på visning bare for å titte.

Men det er flere hus som jeg kunne ha tenkt meg å sett hvordan de så ut innvendig.

Særlig gamle hus. Der jeg kommer fra har vi ikke så veldig gamle hus. (finnmark)

candyqueen_83
Skrevet