Gå til innhold

Dere som kjører tur...

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

...for å titte på hus og hager! Lurer på om det også er vanlig å gå på visning bare av nyskjerrighet på hvordan andre har det hjemme?

Gjest bare for å få tips.
Skrevet

Jeg har aldri gått på visning bare for å titte, men det hender jeg studerer andres hus og hager litt ekstra i perioder da vi vurderer oppussing, ordne hagen osv.

Caloni Makaroni
Skrevet

Noen jeg kjenner kjedet seg litt en helg med regnvær, og bestemte seg for å dra på visninger på hytter i et område. 4 uker etterpå hadde de kjøpt seg hytte likevel, selv om planen egentlig bare var å kikke ;)

Gjest bikku
Skrevet

Noen jeg kjenner kjedet seg litt en helg med regnvær, og bestemte seg for å dra på visninger på hytter i et område. 4 uker etterpå hadde de kjøpt seg hytte likevel, selv om planen egentlig bare var å kikke ;)

Og noen turkjørere jeg kjenner stakk innom en bensinstasjon på tirsdag for å kjøpe is, og endte opp med å kjøpe ei campingvogn som på plassen utenfor stasjonen. Så det kan jammen være dyrt å kjøre tur!

Vi er turkjørere selv, og tar gjerne småturer for å se på hager/gjerder/tak/julebelysning med mye mer. Men det har aldri vært aktuelt å dra på visninger.

Gjest majas mamma
Skrevet

Har vært på visniger flere ganger, men det er fordi vi seriøst lurer på hvordan det huset ville vært for oss. Bare en gang vi har gått på visning uten å ha kjøp i tankene. En terasseleilighet i nærheten var til salgs, og jeg hadde lurt på leeeenge hvordan de leilighetene egentlig var. Fikk iallefall mitt livs nedtur, men ikke over innredning o.l, men rett og slett over rominndeling og liten terasse.

Skrevet

Vi kjører av og til på tur. Det har vi gjort idag. :-)

Men vi har aldri vært på visning bare for å titte.

Men det er flere hus som jeg kunne ha tenkt meg å sett hvordan de så ut innvendig.

Særlig gamle hus. Der jeg kommer fra har vi ikke så veldig gamle hus. (finnmark)

candyqueen_83
Skrevet

Vi har faktisk vært på visning i et hus bare for å titte. Det lå jo langt over vårt økonomiske nivå. Men vi hadde bestemt det på forhånd da. Kjørte ikke tur, for å bråbestemme oss for å gå på visning :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...