Gjest Psyk av alt Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Må man ha et slags sertifikat for å kjøre? Hvor gammel må man være? Og viktigst; er det virkelig lov å kjøre sin egen go-cart på vanlig vei? 0 Siter
Speak Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Nei, du trenger ikke sertifikat. I hvertfall ikke når vi betaler for å kjøre noen runder på forskjellige go-cart baner. Aldersgrense varierer. De to stedene vi har vært er det 10-års grense for å kjøre de minste cartene. Men på en bane fikk snuppa kjøre da ho var 8. Jeg vet ikke, men jeg vil ikke tro at det er lov til å kjøre disse på veien. Kjøretøy skal jo være registrerte, og det er ikke go-cart. Dessuten har de ikke f.eks. speedometer osv. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Nei, du trenger ikke sertifikat. I hvertfall ikke når vi betaler for å kjøre noen runder på forskjellige go-cart baner. Aldersgrense varierer. De to stedene vi har vært er det 10-års grense for å kjøre de minste cartene. Men på en bane fikk snuppa kjøre da ho var 8. Jeg vet ikke, men jeg vil ikke tro at det er lov til å kjøre disse på veien. Kjøretøy skal jo være registrerte, og det er ikke go-cart. Dessuten har de ikke f.eks. speedometer osv. Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.