Gå til innhold

å miste lappen pga for mye festing rimelig?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3050902.ece

Jeg klarer bare ikke å fatte begrunnelsen for hvorfor man skal miste lappen når man ikke har brutt veitrafikkloven. Hva om jeg gikk inn i en fylleperiode, men var såpass klar at jeg lot bilen stå den perioden. Burde politiet ha tatt lappen fra meg, fordi det var sannsynlig at jeg kunne satt meg bak rattet med promille?

Skrevet

Jeg syns straff skal stå i forhold til overtredelsen man har gjort, derfor mener jeg dette er totalt uforståelig. Man kan ikke straffe mennesker ut fra forbrytelser de _kan_ komme til å begå.

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg syns straff skal stå i forhold til overtredelsen man har gjort, derfor mener jeg dette er totalt uforståelig. Man kan ikke straffe mennesker ut fra forbrytelser de _kan_ komme til å begå.

Da burde man ta lappen fra folk som er veldig aggressive også. det er jo sannsynlig at de kan komme opp i farlige situasjoner i trafikken når de ikke kan styre temperamentet sitt.

Skrevet

Da burde man ta lappen fra folk som er veldig aggressive også. det er jo sannsynlig at de kan komme opp i farlige situasjoner i trafikken når de ikke kan styre temperamentet sitt.

Ja, det komme til å bli mange tenkelige situasjoner der man må ta affære på forhånd hvis politiet skal gjøre sånne vurderinger uten å måtte ta hensyn til det som faktisk _har_ eller ikke har skjedd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...