Gjest anna72 Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Du henviste til en person som våget å møte opp på legekontoret for å "snakke med" legen. Det virker som om du mener at vedkommende er dum som gjør noe sånt. Så spørsmålet mitt var/er; Hvordan vet du at det ikke var noe alvorlig galt med personen? Du sa det dreide seg om føflekker du ville ha sjekket/fjernet. Har selv fjernet flere føflekker, men har aldri måttet ha akutt-time for det. Skrev heller ikke noe sted at man er dum om man møter opp på legekontoret. Beklager om du ble støtt 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Du henviste til en person som våget å møte opp på legekontoret for å "snakke med" legen. Det virker som om du mener at vedkommende er dum som gjør noe sånt. Så spørsmålet mitt var/er; Hvordan vet du at det ikke var noe alvorlig galt med personen? Den jeg henviste til ser jeg, er en som bare skulle prate litt med legen. Bare en rask samtale. Og ja, det reagerte jeg på. Tenk om alle pasienter skulle gjort det. 'Min' lege har 1400 pasienter, og tenk om bare en brøkdel ville ha en rask prat med legen. Skjønner godt de i skranka ikke kan slippe gjennom slike tilfeller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.