Gjest Skoleavslutning Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 I kveld er det skoleavslutning, og vi skal ha med picnickurv. Føler at innholdet i vår blir greit, men at noe mangler. Og fantasien strekker visst ikke til... Vi skal ha: - kalkunkjøttboller - pasta - pannekaker - potetsalat - gele i porsjonsbeger til dessert Alt er naturligvis kaldt, det må lages til på forhånd. Har lyst på brød til, men det blir så tørt slik resten ser ut. Hva er alternativet? Hadde kanskje vært godt med brød som kan dyppes i.... noe? Hjelpes, kloke hoder! 0 Siter
Spirello Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Fersk beguette fra meny, eller brytebrød. Kan ha alioli til, det er godt det. Jordbær mangeler du.. eller oppskjært melon, eller annen frukt. Syltetøy til pannekakene. Cherrytomater eller en salat... noe frukt og grønt God tur. 0 Siter
Gjest Skoleavslutning Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Fersk beguette fra meny, eller brytebrød. Kan ha alioli til, det er godt det. Jordbær mangeler du.. eller oppskjært melon, eller annen frukt. Syltetøy til pannekakene. Cherrytomater eller en salat... noe frukt og grønt God tur. Kommer meg ikke på butikken, så jeg tenkte å bruke noe jeg har eller bake/lage til. Aioli, ja, det er snadder! Og salat skal jeg ha med, det glemte jeg å skrive. Jordbærene er så dyre her enda at man omtrent må ta opp forbrukslån, men ellers er jeg enig! :-) 0 Siter
Gjest svava Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Det eneste jeg kan se mangler er en l *fniis* 0 Siter
Spirello Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Kommer meg ikke på butikken, så jeg tenkte å bruke noe jeg har eller bake/lage til. Aioli, ja, det er snadder! Og salat skal jeg ha med, det glemte jeg å skrive. Jordbærene er så dyre her enda at man omtrent må ta opp forbrukslån, men ellers er jeg enig! :-) 26,- kr på kiwi? Ellers så hadde du mye godt. Det er sikkert mer enn bra nok. 0 Siter
Gjest Skoleavslutning Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Det eneste jeg kan se mangler er en l *fniis* He-he, det tok meg jaggu lang tid å finne den! :-) Du har rett, jeg slurva visst med overskrifta. 0 Siter
Gjest Skoleavslutning Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 26,- kr på kiwi? Ellers så hadde du mye godt. Det er sikkert mer enn bra nok. Ikke på Kiwi'n vår i går, nei. Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.