Gå til innhold

Idag for 12 år siden...

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

ble jeg mamma for første gang :))

Tenk at den lille, store jenta mi allerede har blitt 12 år gammel!

I ettermiddag blir det fest i garasjen. Langbord og stoler er på plass. To klassevenninner blir med hjem fra skolen for å hjelpe til med å pynte i garasjen (de vil visst ha minst mulig voksenhjelp ;-))

Trioen vil også bake brownies når de kommer hjem, så her blir det mye godt ;)

Klokka 17 starter festen med elleve fnisete 6.klassinger, så dette blir nok kjekt :)

Skrevet

Gratulerer! :-)

Jeg kjenner tre personer som har bursdag i dag:-) :-)

Gjest togli
Skrevet

Gratulerer! :-)

Jeg kjenner tre personer som har bursdag i dag:-) :-)

Takk :)

Oj, det var mange :)

Nesten som meg med 2.juni det. Jeg kjenner fem som har bursdag den dagen :)

Skrevet

Det "hjelper på" at det er ett sett tvillinger, da. :-)

Men jeg kom på enda en som er født 17. juni, og det er barnet til den av de tre forannevnte som ikke er tvilling, så det var jo litt av en bursdagsgave å få for henne. :-)

Ellers er også 20. februar en populær dato i min omgangskrets - her kjenner jeg fem.

Skrevet

Gratulerer - det blir sikkert en perfekt feiring!

Fint å ha bursdag rundt feriestart. Min eldste har ca. første skoledag i august, noe hun synes var dårlig timing fra vår side...

Skrevet

Gratulerer med stor datter og dagen! :-)

Skrevet

Tja, i en klasse på ti elever da jeg gikk på barneskolen var vi tre som hadde bursdag samme dag, en en uke før oss, en tre dager før og en en uke etter. Altså seks av ti i løpet av to uker. Pluss ei i klassa under oss som hadde samme dag som oss tre. Så innimellom skjer det en opphopning ser det ut til. :-)

Skrevet

Ja, det er fantastisk når ungene blir store og selvstendige. Lykke til med festen:-)

Gjest togli
Skrevet

Tja, i en klasse på ti elever da jeg gikk på barneskolen var vi tre som hadde bursdag samme dag, en en uke før oss, en tre dager før og en en uke etter. Altså seks av ti i løpet av to uker. Pluss ei i klassa under oss som hadde samme dag som oss tre. Så innimellom skjer det en opphopning ser det ut til. :-)

Jøss!!

Skolen vår er liten, så de er rundt 10 elever i hver klasse. Jenta mi på ni ble født samme dagen som en gutt i klassen. Husker godt da jeg akkurat hadde født og kom trillende med babyen fra føden og inn på barsel. I døra møtte jeg mammaen til klassekompisen med sterke rier. Noen timer senere var hun ferdig :)

Jeg bodde forøvrig på rom på sykehuset med bestevenninna til søstra mi som fødte en gutt tidligere samme morgen :)

Gjest togli
Skrevet

Ja, det er fantastisk når ungene blir store og selvstendige. Lykke til med festen:-)

Takk:) Ja, det er deilig (og litt skummelt ;-))

Gjest togli
Skrevet

Gratulerer med stor datter og dagen! :-)

Gjest togli
Skrevet

Gratulerer - det blir sikkert en perfekt feiring!

Fint å ha bursdag rundt feriestart. Min eldste har ca. første skoledag i august, noe hun synes var dårlig timing fra vår side...

Ja, det er en bra dato å ha bursdag på! Eneste som _kan_ være problematisk, er at det er så mange avslutninger denne skoleuka. Heldigvis gikk det bra i år ;)

Gjest togli
Skrevet

Det "hjelper på" at det er ett sett tvillinger, da. :-)

Men jeg kom på enda en som er født 17. juni, og det er barnet til den av de tre forannevnte som ikke er tvilling, så det var jo litt av en bursdagsgave å få for henne. :-)

Ellers er også 20. februar en populær dato i min omgangskrets - her kjenner jeg fem.

Snodig når man kjenner så mange som har dag samtidig :)

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1245240338' post='4167128]

Gratulerer :o)

Takk:)

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1245242214' post='4167154]

Gratulerer, togli! Tiden flyyyr... :-)

Takk :) Ja, det er utrolig som tiden går :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...