jubalong70 Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Nå er det rett før det braker løs i det togliske hjem! Gratulerer så mye. Tiden går utrolig fort - nesten skremmende til tider. Satser på at jentene får det kjemepfint på garasjefesten 0 Siter
også en mor Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Så stas! Gratulerer så mye med jenta di togli! (og plutselig ble jeg satt tilbake til dengang jeg selv ble mamma for første gang) *fornøyd sukk* Mvh 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Nå er det rett før det braker løs i det togliske hjem! Gratulerer så mye. Tiden går utrolig fort - nesten skremmende til tider. Satser på at jentene får det kjemepfint på garasjefesten Takk:) Her dundrer musikken i veggene og det synges karaoke og lekes "Gjømme og leit" samtidig ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Så stas! Gratulerer så mye med jenta di togli! (og plutselig ble jeg satt tilbake til dengang jeg selv ble mamma for første gang) *fornøyd sukk* Mvh Takk:) Ja, det er fantastisk å være mamma ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Håper dere får en hyggelig kveld:-) Takk:) 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Det er rart som tiden flyr,tenker ofte på da mine var mindre. Masse gode stunder å se tilbake på Gratulerer med jenta di 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Det er rart som tiden flyr,tenker ofte på da mine var mindre. Masse gode stunder å se tilbake på Gratulerer med jenta di Takk Det er viktig å ta vare på denne tiden 0 Siter
morsan Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Gratulerer - det blir sikkert en perfekt feiring! Fint å ha bursdag rundt feriestart. Min eldste har ca. første skoledag i august, noe hun synes var dårlig timing fra vår side... ''Min eldste har ca. første skoledag i august, noe hun synes var dårlig timing fra vår side...'' *he he* Men enda verre må det være å ha fødselsdag midt i fellesferien - hun kan ihvertfall ha bursdagsfest ganske nærme sin egen dag med alle vennene til stede. Forøvrig vet jeg godt hvor kjipt det er å fylle år etter sommerferien - det føles som om jeg hver eneste sommerferie var akkurat litt for ung for en eller annen viktig aldersgrense...;-) Ulempen ved å ha unge som fyller år FØR sommerferien, er f eks at man må bestille voksenbillett på fly til feriedestinasjonen *gulp* 0 Siter
morsan Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Takk Ja, det er en bra dato å ha bursdag på! Eneste som _kan_ være problematisk, er at det er så mange avslutninger denne skoleuka. Heldigvis gikk det bra i år ''Eneste som _kan_ være problematisk, er at det er så mange avslutninger denne skoleuka. '' Og særlig da min var yngre, og man fortsatt ba "alle" i barnebursdag, var det ganske travelt i juni, for ikke bare skulle alle junibarna ha fest, men også alle dem som fyller år i løpet av skoleferien... ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Jøss!! Skolen vår er liten, så de er rundt 10 elever i hver klasse. Jenta mi på ni ble født samme dagen som en gutt i klassen. Husker godt da jeg akkurat hadde født og kom trillende med babyen fra føden og inn på barsel. I døra møtte jeg mammaen til klassekompisen med sterke rier. Noen timer senere var hun ferdig Jeg bodde forøvrig på rom på sykehuset med bestevenninna til søstra mi som fødte en gutt tidligere samme morgen Vi hadde ingen som delte dag, men 4 av 9 jenter hadde bursdag i løpet av 8 dager, så da var det hektisk med bursdagsfester, gitt. 0 Siter
laban Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 ''Min eldste har ca. første skoledag i august, noe hun synes var dårlig timing fra vår side...'' *he he* Men enda verre må det være å ha fødselsdag midt i fellesferien - hun kan ihvertfall ha bursdagsfest ganske nærme sin egen dag med alle vennene til stede. Forøvrig vet jeg godt hvor kjipt det er å fylle år etter sommerferien - det føles som om jeg hver eneste sommerferie var akkurat litt for ung for en eller annen viktig aldersgrense...;-) Ulempen ved å ha unge som fyller år FØR sommerferien, er f eks at man må bestille voksenbillett på fly til feriedestinasjonen *gulp* ''...det føles som om jeg hver eneste sommerferie var akkurat litt for ung for en eller annen viktig aldersgrense'' Gjett om det var merkbart ifjor, da hun skulle fylle 18! Det er utrolig mange rare regler rundt 18-årsgrensa i Norge pga. alkoholen. F.eks. kan man være frivillig på festival som 17-åring, men man får ikke være med på kick-off-festen som arrangeres for alle (de andre) frivillige, fordi det er umulig å administrere en fest der noen har lov til å drikke alkohol, men ikke alle. Da er det surt å mangle 11 dager. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Takk:) Her dundrer musikken i veggene og det synges karaoke og lekes "Gjømme og leit" samtidig ;-) Herlig!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.