Gå til innhold

Quiz: Kan du Springsteen-låtene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde flere ganger med følgende resultat: 68-60-60-68-60-69.

Gir meg på 69 poeng.

Skrevet

Prøvde flere ganger med følgende resultat: 68-60-60-68-60-69.

Gir meg på 69 poeng.

Bra, cathlin! :-)

Bruce er konge ;-D

Skrevet

Oi! Blir skremt bort fra quiz'en pga den der "...av _100_"!!

Skrevet

Det er poeng, da - ikke 100 spørsmål *hehe*

Skrevet

Hvis du leser innlegget mitt et hakk under, tror du jeg hadde gidda å ta testen 6 ganger hvis det var 100 spørsmål? ;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1245270303' post='4167325]

Det er poeng, da - ikke 100 spørsmål *hehe*

Åja! Særdeles viktig info! :-)

Skrevet

Hvis du leser innlegget mitt et hakk under, tror du jeg hadde gidda å ta testen 6 ganger hvis det var 100 spørsmål? ;)

Det er nesten utrolig hva ihuga fans av noen kan få seg til å gjøre, så jeg hadde ikke stussa over det nei;-)

Skrevet

Åja! Særdeles viktig info! :-)

Selvfølgelig ;-)

Skrevet

62 poeng.

Det var et par-tre låter der jeg ikke kan huske å ha hørt, men tror det sa pling på dem også. Men jeg bestemte meg sent, da...

Skrevet

62 poeng.

Det var et par-tre låter der jeg ikke kan huske å ha hørt, men tror det sa pling på dem også. Men jeg bestemte meg sent, da...

*flinke morsan, klappe, klappe* :-)

Skrevet

Du fikk 100 poeng av 100 mulige.

Strøkent! Din kunnskap om Bruce Springsteen overgår det meste. Du har vel ikke jukset?

Etter fire konserter og med bare velkjente sanger var det ikke akkurat vanskelig.

Skrevet

Har ikke tatt testen, men oppdaget at det var mange jeg ikke kunne da jeg var på konsert forrige uke. Men bra er han. Super live-artist:-)

Skrevet

Det er nesten utrolig hva ihuga fans av noen kan få seg til å gjøre, så jeg hadde ikke stussa over det nei;-)

men hvis jeg hadde vært en stor fan hadde jeg fått flere poeng. ..de små grå, morsan, bruk de små grå.. neida;-)

Skrevet

Har ikke tatt testen, men oppdaget at det var mange jeg ikke kunne da jeg var på konsert forrige uke. Men bra er han. Super live-artist:-)

Så jo at det bare var 10 sanger. 63 poeng. Ikke så veldig bra, men overlever det:-)

Skrevet

men hvis jeg hadde vært en stor fan hadde jeg fått flere poeng. ..de små grå, morsan, bruk de små grå.. neida;-)

...men "desperasjonen" over at det å være blodfan ikke gjorde bedre utslag på poengberegningen var jo tydelig i og med at du gjentok forsøket så mange ganger...;-)

*erter tilbake*

Skrevet

...men "desperasjonen" over at det å være blodfan ikke gjorde bedre utslag på poengberegningen var jo tydelig i og med at du gjentok forsøket så mange ganger...;-)

*erter tilbake*

Aha..... såklart.

Gjest Elextra
Skrevet

73 / 100.

Liker Bruce, men er ikke blant blodfansa.

Skrevet

Jeg fikk 84 av 100:-) Men for et bilde av han da.....:-))

Skrevet

Jeg fikk 84 av 100:-) Men for et bilde av han da.....:-))

Flinking :-)

Har sett kulere bilder av MrRockman, ja ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...