Colette Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245534243' post='4169022] Flinking :-) Har sett kulere bilder av MrRockman, ja ;-) :-)) Jeg syntes bildet var så fint jeg da....Han er jo bare rålekker:-)) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Pleier ikke huske sangtitler, men melodier. Jeg liker alt ved Bruce- og han er vel den jeg ville sagt var artisten jeg liker best. Jeg er ingen "artist-dyrker". Og jeg fikk likevel bare 44 av 100.... laveste her på dol så langt. Likevel er jeg kjempefornøyd med resultatet. :-) 0 Siter
Colette Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Pleier ikke huske sangtitler, men melodier. Jeg liker alt ved Bruce- og han er vel den jeg ville sagt var artisten jeg liker best. Jeg er ingen "artist-dyrker". Og jeg fikk likevel bare 44 av 100.... laveste her på dol så langt. Likevel er jeg kjempefornøyd med resultatet. :-) Jeg har også problemer med å holde alle melodiene/albumene hans i fra hverandre. Det har jo blitt noen etter hvert....Men dette var jo bare de mest kjente av alle, og dermed lett i mine ører :-) Bruce S. er en skjønn artist - det er helt sikkert :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Skrevet 20. juni 2009 Pleier ikke huske sangtitler, men melodier. Jeg liker alt ved Bruce- og han er vel den jeg ville sagt var artisten jeg liker best. Jeg er ingen "artist-dyrker". Og jeg fikk likevel bare 44 av 100.... laveste her på dol så langt. Likevel er jeg kjempefornøyd med resultatet. :-) Bra, lell det da :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Jeg har også problemer med å holde alle melodiene/albumene hans i fra hverandre. Det har jo blitt noen etter hvert....Men dette var jo bare de mest kjente av alle, og dermed lett i mine ører :-) Bruce S. er en skjønn artist - det er helt sikkert :-) Ja, han er helt nydelig. :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245534882' post='4169042] Bra, lell det da :-) Takk :-) 0 Siter
Colette Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Ja, han er helt nydelig. :-) Ja, det er han :-) Både i sinn og skinn :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.