Gå til innhold

Nytt innen boligstyling :-)

Anbefalte innlegg

Gjest firepile
Skrevet

Nødvendig å rydde for megler kommer for å ta bilder? Nei, selvfølgelig ikke!

Gjest Aimabel
Skrevet

Nødvendig å rydde for megler kommer for å ta bilder? Nei, selvfølgelig ikke!

Stua og de to andre soverommene var tydeligvis ikke presentable til å avbildes! Hva med å legge ned dolokket og fjerne noen rengjøringsartikler, ikke så mye som skal til :-)

Skrevet

Hjelpe meg! Folk kan ikke å tenke selv..

Caloni Makaroni
Skrevet

De bildene som var tatt innendørs hadde dårlig kvalitet. Ser ut til at selgeren ikke ville at fremmede skulle komme inn og ta bilder, og dermed heller ikke kunne få noen brukbare hint om hvordan ting skal se ut ;)

Noen leier interiørarkitekter, og får på plass designmøbler til visning/bildetaking. Andre...vel, de gjør som på linken ;)

Skrevet

Ho ho!

ja ,man ser godt hvordan det ser ut fra utsida, da.

Antar selger tar med seg håndkleet på badet?

Skrevet

Vel, hvis dere ser på linken under megler, se andre fra Byggforvaltning. Blir det ikke stort bedre.....

Men det gikk et lys opp for meg når det på den siste står tvangssalg.

Caloni Makaroni
Skrevet

Vel, hvis dere ser på linken under megler, se andre fra Byggforvaltning. Blir det ikke stort bedre.....

Haha, satte nesten morgenkaffen i halsen ved å se på noen av de andre leilighetene, ja ;)

Kanskje de andre også er tvangssalg, og fotografen ikke har vært særlig velkommen?

Gjest Aimabel
Skrevet

Uff, stakkars, jeg så ikke det. Mulig det _var_ ryddet til visning da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...