Gå til innhold

Har dere mange "her imens plasser"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har noen sånne vi også. Jeg går jevnlig til aksjon mot dem, men de kommer alltid tilbake.

Skrevet

For noen treffende ord. Ja, her flyter det av slike "her imens plasser" dessverre... Blitt flere og flere av dem de siste par årene.

Mye av problemet hos oss er at vi har like mye oppbevaringsplass som vi hadde da vi var fire.

Nå som vi er fem, og den yngste sågar blitt 3 år, har behovet gradvis endret seg. Mer klær, leker og "ting" i omløp skaper også behov for mer plass!

Men i løpet av kort tid får vi mer oppbevaringsplass, og regner med det vil hjelpe veldig på å redusere antall her imens plasser som vi nå har i alle rom..

Skrevet

har en par stykker strategisk plassert. Jeg legger dem bare her imens......og gubben rydder dem vekk. Resultatet er at jeg til stadighet springer rundt og leter etter lappen til speidern, skoleavslutninga, neste pianoøvelse, var det 10 eller 11 vi skulle møte.......for de ligger jo ikke der jeg bare la dem imens..... Etter innstendige diskusjoner har vi kommet frem til løsningen at gubben legger alle imens- lapper i en eske på kottet. Så rett som det er ser han bare bakenden på mor som stikker ut av kottdøra mens jeg står på hodet oppi esken og leter etter lappen som jeg bare la der imens....

he, he, det var treffende og gjelder sikkert ikke bare deg!

Kjenner meg igjen, der jeg stresser rundt og leter etter en og annen beskjed-lapp fra skole/aktivitet :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...