Gå til innhold

Bonuspoeng flying blue

Anbefalte innlegg

Gjest utanlands
Skrevet

Er det nokon som veit om det gaar an aa registrere bonuspoeng i ettertid? Eg har billettutskriften og boardingkortet, samt medlemsnummer og kode (flying blue).

Har saa veldig tregt og daarleg internett her eg er, saa det aa leita etter ting paa nettet er ein tolmodigheitsprove utan like.. blir veldig glad for hjelp om nokon har tid :-)

Skrevet

Jepp, de kan etterregistreres opp til 6 måneder etter at du reiste. Men du kommer nok ikke utenom internett for å få gjort det tror jeg. Sjekk på www.klm.com.

Skrevet

Jeg hadde ingen problemer med å registrere reisen i etterkant.

Gjest utanlands
Skrevet

Jeg hadde ingen problemer med å registrere reisen i etterkant.

..paa nettet?

Hoyrde nemleg nokon som sa at du daa maatte oppsoka eit klm/airfrance/kenya airlines kontor - og det blir jo litt styr!

Takk for hjelpa :-) Eg faar setja meg ned med internett og ei god bok ;-) det tek berre litt lang tid!

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at du kan gå til skranken på flyplassen for å registrere poengene dine. Det har jeg gjort selv ved et par anledninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...