morsan Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 ''Gruppen People for the ethical treatment of animals (PETA) kritiserer USAs president Barack Obama, etter at han på tirsdag drepte ei flue under et tv-intervju i Det hvite hus.'' Ja, ja... snakk om å fokusere på de viktige tingene innen dyrevelferd;-) http://www.dagbladet.no/2009/06/18/nyheter/barack_obama/usa/utenriks/dyrenes_nyheter/6775180/ 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 hehe... Da skulle di kommet hjem til meg. Jeg flyr rundt med en sånn elektrisk fluefanger, og både store fluer og vepser og humler blir grillet ihjel mens det gnistrer og sprraker. Er litt ekkelt egentlig, tilogmed jeg føler det er litt seigpining, men jeg skyver tanken tilside. 0 Siter
morsan Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Skrevet 18. juni 2009 hehe... Da skulle di kommet hjem til meg. Jeg flyr rundt med en sånn elektrisk fluefanger, og både store fluer og vepser og humler blir grillet ihjel mens det gnistrer og sprraker. Er litt ekkelt egentlig, tilogmed jeg føler det er litt seigpining, men jeg skyver tanken tilside. I følge den foreningen som kritiserte Obama bør man heller fange insektene levende og sette dem ut i det fri.....;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Jeg så klippet. "I got the sucker..". Vel talt. Liker Obama, jeg. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Skrevet 18. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245322955' post='4167610] Jeg så klippet. "I got the sucker..". Vel talt. Liker Obama, jeg. :-) ''"I got the sucker..". '' Hadde passet _enda_ bedre om det var en mygg;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 ''"I got the sucker..". '' Hadde passet _enda_ bedre om det var en mygg;-) :-) 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 I følge den foreningen som kritiserte Obama bør man heller fange insektene levende og sette dem ut i det fri.....;-) Oi sann! Ja, det skal godt gjøres å få til, da er de tjo bare to strakser og så er de innendørs igjen. Nå står jo ofte båder dører og vinduer åpne. Å ha fluenetting overalt er verken pent eller pratiskt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.