morsan Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Slå til i dag og skaff deg ett av få nummererte eksemplarer av RYKKINN-LAMPA! Her er det ikke spart på noe - det er både 24 karat gulldekor samt motiv som viser Bryn kirke, Rykkinn grendehus og Bryn skole. Et "must have object" i ethvert møblert hjem. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17869380 0 Siter
Gjest Feilkjøp... Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Selges pga feilkjøp, sier annonsen. Det kan man jo meget vel forstå. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Min mann protesterer vilt og iherdig. Dette er IKKE Rykkin-lampa. Bryn skole hører nemlig ikke med til Rykkin, den ligger på Bryn. Skulle det vært en Rykkin-lampe burde det vært en av skolen som ligger på Rykinn, f.eks Gommerud skole. Skal det hete Rykkin så bør det være Rykkin og IKKE Bryn. Noen som er i tvil om hvor min mann trådde sine barnesko? 0 Siter
morsan Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Skrevet 18. juni 2009 Min mann protesterer vilt og iherdig. Dette er IKKE Rykkin-lampa. Bryn skole hører nemlig ikke med til Rykkin, den ligger på Bryn. Skulle det vært en Rykkin-lampe burde det vært en av skolen som ligger på Rykinn, f.eks Gommerud skole. Skal det hete Rykkin så bør det være Rykkin og IKKE Bryn. Noen som er i tvil om hvor min mann trådde sine barnesko? *S* 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Litt artige kan være spør du meg. De laget sånn lampe til bøgda vår også, med gull og motiver fra rundt om her. 0 Siter
Mrs D Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 "Ubrukt og ny, selges pga feilkjøp." Det skal de jaggu få meg til å tro! Haha, bevisstløs i gjerningsøyeblikket. 0 Siter
morsan Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Skrevet 18. juni 2009 Litt artige kan være spør du meg. De laget sånn lampe til bøgda vår også, med gull og motiver fra rundt om her. Vi fikk også tilbud om å bestille en slik lampe, med lokale motiver. Men det er litt forskjell på hva slags _motiver_ de ulike stedene kan skilte med, da. Én ting om man hadde anskaffet en lampe med bilder fra Nidarosdomen osv, enn fra Rykkinn Grendehus....;-) 0 Siter
morsan Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Skrevet 18. juni 2009 "Ubrukt og ny, selges pga feilkjøp." Det skal de jaggu få meg til å tro! Haha, bevisstløs i gjerningsøyeblikket. *knegg* Feilkjøpet KAN jo ha vært at de skulle hatt lampa med motiv fra Høvik og ikke Rykkinn.... Men jeg tror nok helst at "feilkjøp" her kan oversettes med "angrer dritmye da vi så hvordan lampa så ut" ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Vi fikk også tilbud om å bestille en slik lampe, med lokale motiver. Men det er litt forskjell på hva slags _motiver_ de ulike stedene kan skilte med, da. Én ting om man hadde anskaffet en lampe med bilder fra Nidarosdomen osv, enn fra Rykkinn Grendehus....;-) *hehe* Tror ikke jeg ville hatt med Nidarosdomen heller, jeg. Ser den fra stua :-) 0 Siter
morsan Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Skrevet 18. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1245326484' post='4167643] *hehe* Tror ikke jeg ville hatt med Nidarosdomen heller, jeg. Ser den fra stua :-) Enda bedre! :-) Nei, jeg er enig med deg i at det er snodig uansett, men det er ihvertfall _bedre_ med Nidarosdomen. Jeg googlet Rykkinn grendehus, og det var ikke mye vakkert.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Enda bedre! :-) Nei, jeg er enig med deg i at det er snodig uansett, men det er ihvertfall _bedre_ med Nidarosdomen. Jeg googlet Rykkinn grendehus, og det var ikke mye vakkert.... *s* 0 Siter
Mrs D Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 *knegg* Feilkjøpet KAN jo ha vært at de skulle hatt lampa med motiv fra Høvik og ikke Rykkinn.... Men jeg tror nok helst at "feilkjøp" her kan oversettes med "angrer dritmye da vi så hvordan lampa så ut" ;-) ''Feilkjøpet KAN jo ha vært at de skulle hatt lampa med motiv fra Høvik og ikke Rykkinn....'' Joa... '' Men jeg tror nok helst at "feilkjøp" her kan oversettes med "angrer dritmye da vi så hvordan lampa så ut" ;-)'' Det tror nok helst jeg også. Tror forresten ikke lampa hadde blitt så veldig mye finere med motiv fra Høvik enn Rykkinn heller. Ikke for det, jeg har visst ikke vært noen av stedene så vidt jeg kan erindre... *fortsatt overgitt over hva folk kjøper* 0 Siter
morsan Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Skrevet 18. juni 2009 ''Feilkjøpet KAN jo ha vært at de skulle hatt lampa med motiv fra Høvik og ikke Rykkinn....'' Joa... '' Men jeg tror nok helst at "feilkjøp" her kan oversettes med "angrer dritmye da vi så hvordan lampa så ut" ;-)'' Det tror nok helst jeg også. Tror forresten ikke lampa hadde blitt så veldig mye finere med motiv fra Høvik enn Rykkinn heller. Ikke for det, jeg har visst ikke vært noen av stedene så vidt jeg kan erindre... *fortsatt overgitt over hva folk kjøper* Ja, lampa hadde definitivt vært fines UTEN motiv. Jeg synes selve fasongen ser helt ok ut. 0 Siter
Gjest har vel dårlig smak jeg da:P Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 langt ifra det verste jeg har sett. hadde det vært motiver av noe jeg var interessert i,kunne jeg t.o.m kjøpt den. men anonyme steder blir meningsløst 0 Siter
morsan Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Skrevet 18. juni 2009 langt ifra det verste jeg har sett. hadde det vært motiver av noe jeg var interessert i,kunne jeg t.o.m kjøpt den. men anonyme steder blir meningsløst Jeg liker selve designen på lampa - det er dette med motiver fra stygge og ukjente grendehus osv som er problemet....;-) 0 Siter
Gjest lilatu_28 Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Enda bedre! :-) Nei, jeg er enig med deg i at det er snodig uansett, men det er ihvertfall _bedre_ med Nidarosdomen. Jeg googlet Rykkinn grendehus, og det var ikke mye vakkert.... Jeg googlet også Rykkinn grendehus og fant ut at den nydelige klossen også finnes på porselen til glede for både store og små. Her er et annet Rykkinn-servise: http://img.nrk.no/img/153971.jpeg 0 Siter
Colette Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 langt ifra det verste jeg har sett. hadde det vært motiver av noe jeg var interessert i,kunne jeg t.o.m kjøpt den. men anonyme steder blir meningsløst Da har jeg også dårlig smak:-( Jeg fikk en brosjyre på denne lampa med motiver fra min bygd, og på den var faktisk mitt hjem avbildet (en ærverdig gammel stasjonsbygning). Så jeg fikk veldig lyst på lampa jeg, men syntes den var for dyr..... 0 Siter
morsan Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Skrevet 19. juni 2009 Da har jeg også dårlig smak:-( Jeg fikk en brosjyre på denne lampa med motiver fra min bygd, og på den var faktisk mitt hjem avbildet (en ærverdig gammel stasjonsbygning). Så jeg fikk veldig lyst på lampa jeg, men syntes den var for dyr..... Men er det hjemmet ditt, er det jo noe annet å ha ting med dette motivet da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.