Gå til innhold

Er det vanlig å bli kvalm ved hodepine/migrene?

Anbefalte innlegg

Gjest gammal traver på DOL
Skrevet

Jeg har ikke hodepine ofte, men i går hadde jeg virkelig vondt. Jeg var samtidig kjempekvalm og hadde problemer med å spise. En venninne av meg sliter med migrene og hodepine, men er aldri kvalm samtidig. er det uvanlig å være kvalm samtidig?

Skrevet

Noen har det, noen ikke. Det er iallefall ikke uvanlig.

Skrevet

Jeg trodde det var helt vanlig med kvalme ved migrene.

mil1365380270
Skrevet

Tror det er veldig vanlig å være kvalm ved migrene. Ikke uvanlig ved vanlig hodepine heller.

Gjest Elextra
Skrevet

Har ikke erfaring med migrene, men jeg kan bli kvalm når jeg har veldig hodepine. Ikke så ofte, heldigvis, men det skjer.

Skrevet

Det er veldig vanlig å være kvalm samtidig - jeg blir kvalm nesten uansett hva slags smerter jeg har, og migrene og kvalme er en veldig vanlig kombinasjon.

Gjest Kayia
Skrevet

Mamma var veldig plaget med migrene da jeg var liten, og hun var både kvalm, svimmel og lys-sensitiv når hun hadde anfall.

Gjest innspill
Skrevet

Kvalme er et av de vanligste symptomene på migrene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...