Gjest misfornøyd pasient Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 For en stund siden var jeg på Legevakten, men ble ikke tatt på alvor og ble vurdert til å være frisk nok til å dra hjem. Jeg ble ikke engang vurdert av lege, bare sykepleier... Dagen etterpå var jeg så dårlig at jeg måtte legges inn på sykehus og ble liggende der noen dager og fikk endelig behandling. Nå ønsker jeg å klage på Legevakten, men hvem skal jeg sende klagen til? Legevakten? Helsetilsynet? Kommunen? 0 Siter
sort som natta Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 opplevd noe lignende selv,så det er flott at du klager!! selv orket jeg ikke,var for sliten 0 Siter
Gjest misfornøyd pasient Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Takk for svar! Jeg tenker at jeg sender en klage til fylkeslegen med kopi til legevakten. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Bra du tar tak i det. Viktig å gi tilbakemelding om dårlig og manglende behandling. Som andre skrev her skal vel brevet til fylkeslegen med kopi til legevakten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.