Gå til innhold

Klage på Legevakten

Anbefalte innlegg

Gjest misfornøyd pasient
Skrevet

For en stund siden var jeg på Legevakten, men ble ikke tatt på alvor og ble vurdert til å være frisk nok til å dra hjem. Jeg ble ikke engang vurdert av lege, bare sykepleier... Dagen etterpå var jeg så dårlig at jeg måtte legges inn på sykehus og ble liggende der noen dager og fikk endelig behandling.

Nå ønsker jeg å klage på Legevakten, men hvem skal jeg sende klagen til? Legevakten? Helsetilsynet? Kommunen?

sort som natta
Skrevet

opplevd noe lignende selv,så det er flott at du klager!! selv orket jeg ikke,var for sliten

Gjest misfornøyd pasient
Skrevet

Takk for svar! Jeg tenker at jeg sender en klage til fylkeslegen med kopi til legevakten.

Skrevet

Bra du tar tak i det. Viktig å gi tilbakemelding om dårlig og manglende behandling. Som andre skrev her skal vel brevet til fylkeslegen med kopi til legevakten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...