Gå til innhold

Jente hengende under bil i flere kilometer

Anbefalte innlegg

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Helt utrolig. Her burde begge sjåførene miste sertifikatet.

Gjest svava
Skrevet

Så grusomt!.... Blir helt satt ut........ Stakkars stakkars jente, og stakkars kvinne. Uff....får noen forferdelige bilder på netthinnen her :(

Skrevet

Helt forferdelig, blir dårlig i magen av slikt.

Jeg håper så inderlig det går bra med jenta.

Gjest dessverre
Skrevet

"Men hvordan er det mulig å ikke merke noe?"

Svaret finner du i artikkelen du linket til:

"Det var den kvinnelige føreren som oppdaget den hardt skadde jenta under bilen sin hjemme i Asker."

Skrevet

"Men hvordan er det mulig å ikke merke noe?"

Svaret finner du i artikkelen du linket til:

"Det var den kvinnelige føreren som oppdaget den hardt skadde jenta under bilen sin hjemme i Asker."

Det gir da overhodet ikke noe svar på hvordan det er mulig å ha ei jente hengende under bilen i fire kilometer...

Skrevet

Jeg synes også det er helt utrolig at de ikke har merket noe. Men jeg har så vidt jeg vet aldri kjørt på noen så jeg vet ikke helt hvordan man merker det.

Håper inderlig også at det går bra med jenta. Og at hun overlever!!

Det er nok også en tragedie for de to sjåførene.

Skrevet

Det er meg komplett uforståelig. En ekstremt uoppmerksom sjåfør.

Skrevet

Kan egentlig skjønne at det er mulig for en diger tankbil å kjøre på noen uten å merke det. De er jo så store og tunge og har en svær blindsone, nettopp derfor må jo trailersjåfører være ekstra oppmerksomme.

Men det er veldig rart at føreren av personbilen ikke så at hun lå der eller merket noen ting underveis. Har hun ligget og kjørt ekstremt nært inntil traileren da?

Gjest dessverre
Skrevet

Det gir da overhodet ikke noe svar på hvordan det er mulig å ha ei jente hengende under bilen i fire kilometer...

Les nøye en gang til så er svaret åpenbart.

Skrevet

Hvis du prøver å være morsom, er det ikke særlig vellykket.

Skrevet

Vel vel... skjønner hva du sikter til...

Men da kan vi vel samtidig anta at den som hadde skylden i ulykken i utgangspunktet, nemlig trailersjåføren, er en mann?

Med tanke på at dette også er en yrkessjåfør, så er det ikke stort bedre å kjøre på noen uten å engang merke det...

brilleslangen
Skrevet

Kan egentlig skjønne at det er mulig for en diger tankbil å kjøre på noen uten å merke det. De er jo så store og tunge og har en svær blindsone, nettopp derfor må jo trailersjåfører være ekstra oppmerksomme.

Men det er veldig rart at føreren av personbilen ikke så at hun lå der eller merket noen ting underveis. Har hun ligget og kjørt ekstremt nært inntil traileren da?

Min teori til hvasom har skjedder følgende. Traileren hadde stoppet opp(det har jeg lest atden hadde) Det dannet seg kø bak traileren. først i denne køen var den kvinnelige sjåføren, som da var mest opptatt av å følge med på trailerens bevegelser og ikke fulgte så veldig med på hva som skjedde rundt ho...

Traileren setter seg i bevegelse, og bilene bak følger på... Jenta blir påkjørt av traileren, og blir liggende i veibanen i bilens kjøreretning. Traileren merker ingenting og kjører videre. Bilen som kommer drar medseg jenta uten å kjøre over henne, fordi jenta ligger i kjøreretningen. Muligens hadde jenta en sekk som hektet seg i bilens understell evt klær. Jenta ble dermed slept med bilen uten at sjåføren merket det. (Fordi hjulene ikke kjørte over jenta) Tror faktisk det kan være mulig jeg... Håper det går bra med jenta og sjåførene

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...