Bookworm Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 http://www.dagbladet.no/2009/06/18/nyheter/2400/innenriks/6785415/ Huff, så grusomt - både for jenta og for sjåføren... Men hvordan er det mulig å ikke merke noe? 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Helt utrolig. Her burde begge sjåførene miste sertifikatet. 0 Siter
Gjest svava Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Så grusomt!.... Blir helt satt ut........ Stakkars stakkars jente, og stakkars kvinne. Uff....får noen forferdelige bilder på netthinnen her 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Helt forferdelig, blir dårlig i magen av slikt. Jeg håper så inderlig det går bra med jenta. 0 Siter
Gjest dessverre Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 "Men hvordan er det mulig å ikke merke noe?" Svaret finner du i artikkelen du linket til: "Det var den kvinnelige føreren som oppdaget den hardt skadde jenta under bilen sin hjemme i Asker." 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Skrevet 18. juni 2009 "Men hvordan er det mulig å ikke merke noe?" Svaret finner du i artikkelen du linket til: "Det var den kvinnelige føreren som oppdaget den hardt skadde jenta under bilen sin hjemme i Asker." Det gir da overhodet ikke noe svar på hvordan det er mulig å ha ei jente hengende under bilen i fire kilometer... 0 Siter
Elis31 Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Jeg synes også det er helt utrolig at de ikke har merket noe. Men jeg har så vidt jeg vet aldri kjørt på noen så jeg vet ikke helt hvordan man merker det. Håper inderlig også at det går bra med jenta. Og at hun overlever!! Det er nok også en tragedie for de to sjåførene. 0 Siter
morsan Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Det er meg komplett uforståelig. En ekstremt uoppmerksom sjåfør. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Kan egentlig skjønne at det er mulig for en diger tankbil å kjøre på noen uten å merke det. De er jo så store og tunge og har en svær blindsone, nettopp derfor må jo trailersjåfører være ekstra oppmerksomme. Men det er veldig rart at føreren av personbilen ikke så at hun lå der eller merket noen ting underveis. Har hun ligget og kjørt ekstremt nært inntil traileren da? 0 Siter
Gjest dessverre Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Det gir da overhodet ikke noe svar på hvordan det er mulig å ha ei jente hengende under bilen i fire kilometer... Les nøye en gang til så er svaret åpenbart. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Les nøye en gang til så er svaret åpenbart. Hvis du prøver å være morsom, er det ikke særlig vellykket. 0 Siter
løvinne71 Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Les nøye en gang til så er svaret åpenbart. Vel vel... skjønner hva du sikter til... Men da kan vi vel samtidig anta at den som hadde skylden i ulykken i utgangspunktet, nemlig trailersjåføren, er en mann? Med tanke på at dette også er en yrkessjåfør, så er det ikke stort bedre å kjøre på noen uten å engang merke det... 0 Siter
Gjest hva med disse Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 "Men hvordan er det mulig å ikke merke noe?" Svaret finner du i artikkelen du linket til: "Det var den kvinnelige føreren som oppdaget den hardt skadde jenta under bilen sin hjemme i Asker." http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1194101.ece De og flere tilsvarende historier har mannlig sjåfør. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Kan egentlig skjønne at det er mulig for en diger tankbil å kjøre på noen uten å merke det. De er jo så store og tunge og har en svær blindsone, nettopp derfor må jo trailersjåfører være ekstra oppmerksomme. Men det er veldig rart at føreren av personbilen ikke så at hun lå der eller merket noen ting underveis. Har hun ligget og kjørt ekstremt nært inntil traileren da? Min teori til hvasom har skjedder følgende. Traileren hadde stoppet opp(det har jeg lest atden hadde) Det dannet seg kø bak traileren. først i denne køen var den kvinnelige sjåføren, som da var mest opptatt av å følge med på trailerens bevegelser og ikke fulgte så veldig med på hva som skjedde rundt ho... Traileren setter seg i bevegelse, og bilene bak følger på... Jenta blir påkjørt av traileren, og blir liggende i veibanen i bilens kjøreretning. Traileren merker ingenting og kjører videre. Bilen som kommer drar medseg jenta uten å kjøre over henne, fordi jenta ligger i kjøreretningen. Muligens hadde jenta en sekk som hektet seg i bilens understell evt klær. Jenta ble dermed slept med bilen uten at sjåføren merket det. (Fordi hjulene ikke kjørte over jenta) Tror faktisk det kan være mulig jeg... Håper det går bra med jenta og sjåførene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.