Gå til innhold

Ignorere venneforespørsel på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du ignorerer en venneforespørsel får den som spurte deg en tilbakemelding på det?

brilleslangen
Skrevet

så vidt jeg vet får de ingen tilbakemelding, men de vil jo uansett legge merke til at du ikke ligger på vennelista og vil jo da forstå at forespørselen ble ignorert.

Skrevet

så vidt jeg vet får de ingen tilbakemelding, men de vil jo uansett legge merke til at du ikke ligger på vennelista og vil jo da forstå at forespørselen ble ignorert.

Ja, det er jo sant.

Takk.

Gjest Kanskje til hjelp ?
Skrevet

Ja, det er mulig. I innstillingene på facebook, kan man stille inn å få mail når noen bekrefter deg som venn. Jeg vet ikke om man mail får dersom man ignorerer en vennineforespørsel. Men hun vil jo evt. legge merke til at hun ikke får mail uansett og hun vet at du er aktiv på facebook.

Skrevet

Nei, personen får ingen tilbakemelding på det. Vedkommende merker det jo selv, dersom han eller hun vet du er aktiv der, men ikke svarer. Men man får ikke en "personen har ignorert din venneforespørsel" hvis det er det du er redd for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...