la linja Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Dersom du ignorerer en venneforespørsel får den som spurte deg en tilbakemelding på det? 0 Siter
brilleslangen Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 så vidt jeg vet får de ingen tilbakemelding, men de vil jo uansett legge merke til at du ikke ligger på vennelista og vil jo da forstå at forespørselen ble ignorert. 0 Siter
la linja Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Skrevet 18. juni 2009 så vidt jeg vet får de ingen tilbakemelding, men de vil jo uansett legge merke til at du ikke ligger på vennelista og vil jo da forstå at forespørselen ble ignorert. Ja, det er jo sant. Takk. 0 Siter
Gjest Kanskje til hjelp ? Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Ja, det er mulig. I innstillingene på facebook, kan man stille inn å få mail når noen bekrefter deg som venn. Jeg vet ikke om man mail får dersom man ignorerer en vennineforespørsel. Men hun vil jo evt. legge merke til at hun ikke får mail uansett og hun vet at du er aktiv på facebook. 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Nei, personen får ingen tilbakemelding på det. Vedkommende merker det jo selv, dersom han eller hun vet du er aktiv der, men ikke svarer. Men man får ikke en "personen har ignorert din venneforespørsel" hvis det er det du er redd for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.