Gå til innhold

Har lyst til å holde meg hjemme men..

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Har kjempevondt i halsen, fryser, uggen og helt utslitt. Har kapitulert fullstendig i kveld. Ligger bare på sofa`n.

Men vi skal feire 40-årsdagen til min nærmeste kolega på jobben i morgen og kolegaene mine vet at jeg gledet meg til å få mammen min hjem siden jeg ikke har sett han på en måned. De vil kanskje tro jeg skulker. Det er jo fredag og all ting. Kanskje de tenker at jeg vil ha en langhelg med han.

Typisk meg å tenke slik. Ender nok med at jeg drar på jobb.

Hva ville du ha gjort?

Skrevet

Er vel egentlig dårlig gjort mot kollegaene dine å evt. utsette dem for smitte?

Gjest prust
Skrevet

Er du sjuk, så hold deg hjemme. Hvis det er en 40 års dag du helta absolutt ikke ville gå glipp av, kunne du ha proppet deg med paracet og halsdrops og vært med noen timer, men da med fare for å smitte deg selv + å forlege tiden du er sjuk.

God bedrign!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Er vel egentlig dårlig gjort mot kollegaene dine å evt. utsette dem for smitte?

Eh, joda du sier noe der. Jeg har nok selv blitt smittet av kolegaer.

Skrevet

Er du sjuk, så hold deg hjemme. Hvis det er en 40 års dag du helta absolutt ikke ville gå glipp av, kunne du ha proppet deg med paracet og halsdrops og vært med noen timer, men da med fare for å smitte deg selv + å forlege tiden du er sjuk.

God bedrign!

''men da med fare for å smitte deg selv ''

Kan du forklare denne risikoen noe nærmere?

Skrevet

Eh, joda du sier noe der. Jeg har nok selv blitt smittet av kolegaer.

Nettopp! Dermed har du den perfekte undskyldning for å bli værende hjemme:-)

Gjest prust
Skrevet

''men da med fare for å smitte deg selv ''

Kan du forklare denne risikoen noe nærmere?

*host, host*

Skal jeg ro meg en tur ut på fjorden her kanskje....?

Skrevet

*host, host*

Skal jeg ro meg en tur ut på fjorden her kanskje....?

Hehe...*s*

Skrevet

Uff sånn hadde jeg det forrige uke...ble helt utslått.

Hvis du har lyst til å gå i 40 års feiringen, så kan du ta et par paracet og bare gå til feiringen. Hvis ikke så blir du hjemme...

Ikke heng deg opp i hva kollegaene dine tenker...antagelige reflekterer de ikke særlig over det. De er opptatt med å forberede feiringen....:-)

Skrevet

Jeg ville sett det an til fredag morgen. Mål feber. Er du ikke bedre, hold deg hjemme. Orker du, kan du ta et par tabletter og gå til selve feiringen på jobb.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Og jeg er på jobb. Fremdeles litt vondt i halsen og trøtt, men ikke verre enn at det går bra:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...