Gå til innhold

Ikke egentlig saken, men...

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

*ler*....nei uff, og ikke ser det pent ut heller. Men igjen, det er jo smak og behag det da :)

Men jeg lurer, alle disse "undskyldningene" hun unge frøkenen har, hvor "til stede" var hun egentlig som klarte å sovne i stolen når hun blir tatuert i hele ansiktet?

Tatuering er ikke nødvendigvis vondt (kommer an på hvor den tas) men...sove, når de blir tatt i ansiktet!!!

Jeg må si at jeg etter å ha lest den historien tror på tatuøren her. Det kan for meg virke som den unge damen var påvirket av et eller annet og derfor sikkert hadde et infall og ba om alle disse stjernene.

Så kan det jo diskuteres hvor "fornuftig" tatuøren er som setter i gang med slik kunst midt i ansiktet på ei såpass ung dame, som helt sikkert må ha fremstått som "ikke tilregnelig" i gjerningsøyeblikket.

:D

Gjest Pip the Great Tit
Skrevet

Han ser så fæl ut at jeg ikke orker å tenke tanken engang. Hva er det som feiler folk som gjør sånt mot seg selv, tro?

Skrevet

*ler*....nei uff, og ikke ser det pent ut heller. Men igjen, det er jo smak og behag det da :)

Men jeg lurer, alle disse "undskyldningene" hun unge frøkenen har, hvor "til stede" var hun egentlig som klarte å sovne i stolen når hun blir tatuert i hele ansiktet?

Tatuering er ikke nødvendigvis vondt (kommer an på hvor den tas) men...sove, når de blir tatt i ansiktet!!!

Jeg må si at jeg etter å ha lest den historien tror på tatuøren her. Det kan for meg virke som den unge damen var påvirket av et eller annet og derfor sikkert hadde et infall og ba om alle disse stjernene.

Så kan det jo diskuteres hvor "fornuftig" tatuøren er som setter i gang med slik kunst midt i ansiktet på ei såpass ung dame, som helt sikkert må ha fremstått som "ikke tilregnelig" i gjerningsøyeblikket.

Enig med deg - høres tvilsomt ut at dama skulle ha sovnet og tatovøren gått bananas.

Gjest måtte henge meg opp i det
Skrevet

Er du svensk? Det skrives faktisk tatovering på norsk...

Skrevet

''Så kan det jo diskuteres hvor "fornuftig" tatuøren er som setter i gang med slik kunst midt i ansiktet på ei såpass ung dame, som helt sikkert må ha fremstått som "ikke tilregnelig" i gjerningsøyeblikket.''

Tja, sammenlignet med ham, så er tett med stjerner i halve ansiktet nesten for ingen ting å regne. :-D Er slett ikke sikkert at han tenkte tanken på om at det ble for mye en gang...

Skrevet

vet du, akkurat det samme tenkte jeg første gang jeg så det bildet.. haha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...