Gjest Silver Fairy Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Ble facinert av tatovøren i denne saken. Scroll ned for å se: http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=569978 Kan'ke være lett å kline med han der! 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 *ler*....nei uff, og ikke ser det pent ut heller. Men igjen, det er jo smak og behag det da Men jeg lurer, alle disse "undskyldningene" hun unge frøkenen har, hvor "til stede" var hun egentlig som klarte å sovne i stolen når hun blir tatuert i hele ansiktet? Tatuering er ikke nødvendigvis vondt (kommer an på hvor den tas) men...sove, når de blir tatt i ansiktet!!! Jeg må si at jeg etter å ha lest den historien tror på tatuøren her. Det kan for meg virke som den unge damen var påvirket av et eller annet og derfor sikkert hadde et infall og ba om alle disse stjernene. Så kan det jo diskuteres hvor "fornuftig" tatuøren er som setter i gang med slik kunst midt i ansiktet på ei såpass ung dame, som helt sikkert må ha fremstått som "ikke tilregnelig" i gjerningsøyeblikket. 0 Siter
Gjest Pip the Great Tit Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Han ser så fæl ut at jeg ikke orker å tenke tanken engang. Hva er det som feiler folk som gjør sånt mot seg selv, tro? 0 Siter
morsan Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 *ler*....nei uff, og ikke ser det pent ut heller. Men igjen, det er jo smak og behag det da Men jeg lurer, alle disse "undskyldningene" hun unge frøkenen har, hvor "til stede" var hun egentlig som klarte å sovne i stolen når hun blir tatuert i hele ansiktet? Tatuering er ikke nødvendigvis vondt (kommer an på hvor den tas) men...sove, når de blir tatt i ansiktet!!! Jeg må si at jeg etter å ha lest den historien tror på tatuøren her. Det kan for meg virke som den unge damen var påvirket av et eller annet og derfor sikkert hadde et infall og ba om alle disse stjernene. Så kan det jo diskuteres hvor "fornuftig" tatuøren er som setter i gang med slik kunst midt i ansiktet på ei såpass ung dame, som helt sikkert må ha fremstått som "ikke tilregnelig" i gjerningsøyeblikket. Enig med deg - høres tvilsomt ut at dama skulle ha sovnet og tatovøren gått bananas. 0 Siter
Gjest måtte henge meg opp i det Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 *ler*....nei uff, og ikke ser det pent ut heller. Men igjen, det er jo smak og behag det da Men jeg lurer, alle disse "undskyldningene" hun unge frøkenen har, hvor "til stede" var hun egentlig som klarte å sovne i stolen når hun blir tatuert i hele ansiktet? Tatuering er ikke nødvendigvis vondt (kommer an på hvor den tas) men...sove, når de blir tatt i ansiktet!!! Jeg må si at jeg etter å ha lest den historien tror på tatuøren her. Det kan for meg virke som den unge damen var påvirket av et eller annet og derfor sikkert hadde et infall og ba om alle disse stjernene. Så kan det jo diskuteres hvor "fornuftig" tatuøren er som setter i gang med slik kunst midt i ansiktet på ei såpass ung dame, som helt sikkert må ha fremstått som "ikke tilregnelig" i gjerningsøyeblikket. Er du svensk? Det skrives faktisk tatovering på norsk... 0 Siter
Mrs D Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 *ler*....nei uff, og ikke ser det pent ut heller. Men igjen, det er jo smak og behag det da Men jeg lurer, alle disse "undskyldningene" hun unge frøkenen har, hvor "til stede" var hun egentlig som klarte å sovne i stolen når hun blir tatuert i hele ansiktet? Tatuering er ikke nødvendigvis vondt (kommer an på hvor den tas) men...sove, når de blir tatt i ansiktet!!! Jeg må si at jeg etter å ha lest den historien tror på tatuøren her. Det kan for meg virke som den unge damen var påvirket av et eller annet og derfor sikkert hadde et infall og ba om alle disse stjernene. Så kan det jo diskuteres hvor "fornuftig" tatuøren er som setter i gang med slik kunst midt i ansiktet på ei såpass ung dame, som helt sikkert må ha fremstått som "ikke tilregnelig" i gjerningsøyeblikket. ''Så kan det jo diskuteres hvor "fornuftig" tatuøren er som setter i gang med slik kunst midt i ansiktet på ei såpass ung dame, som helt sikkert må ha fremstått som "ikke tilregnelig" i gjerningsøyeblikket.'' Tja, sammenlignet med ham, så er tett med stjerner i halve ansiktet nesten for ingen ting å regne. :-D Er slett ikke sikkert at han tenkte tanken på om at det ble for mye en gang... 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Kline med dette mennesket i stedet, kanskje? http://www.foundshit.com/pictures/bizarre/zipper-tongue.jpg 0 Siter
mirami Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 vet du, akkurat det samme tenkte jeg første gang jeg så det bildet.. haha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.