Gå til innhold

Kjøpe sanger på nettet.

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Ser det er en slik tråd, med Ipod her.

Men for "oss andre" som ikke nødvendigvis har Ipod, men som ønsker sangene lastet ned til pc og/eller mp3 spilleren vår. (fra pc, videre til mp3 spilleren f.eks.)

Hvor er beste nedlastningssted til dette formål? Og hvordan foregår betalingen der? Kjøres VISA for hvert kjøp?

Skrevet

Anbefaler http://www.spotify.com/en/ på det varmeste :) Du kan velge å ikke betale noe (men får da litt reklame innimellom sangene, forstyrrer ikke meg i det hele tatt) eller du kan velge en reklamefri variant som koster litt.

Det greie er at her laster du ikke ned noe som helst, men har dine egne spillelister tilgjengelig på nett uansett hvor du enn måtte være - bare du har en pc tilgjengelig :)

Skrevet

Regner med at alle nettbutikker som tilbyr musikk for nedlasting bruker VISA som betalingsmåte, men jeg har aldri brukt annet enn iTunes selv. I iTunes er det i alle fall sånn at jeg får samlet trekk på låter eller album som er kjøpt innenfor et visst tidsrom, lurer på om det er en time eller to. Andre igjen har kanskje handlekurv der du legger inn flere album/låter, og så bekrefter du kjøpet etter at du har valgt alt du vil ha.

Skrevet

Anbefaler http://www.spotify.com/en/ på det varmeste :) Du kan velge å ikke betale noe (men får da litt reklame innimellom sangene, forstyrrer ikke meg i det hele tatt) eller du kan velge en reklamefri variant som koster litt.

Det greie er at her laster du ikke ned noe som helst, men har dine egne spillelister tilgjengelig på nett uansett hvor du enn måtte være - bare du har en pc tilgjengelig :)

Det er nå ikke helt sammenlignbart med låter du kjøper og laster ned og Spotify, da. Spotify må brukes via PC og trådløst nettverk, det er ikke akkurat noe du drar med deg på en treningsøkt. En mp3-spiller kan du ta med alle steder, helt uavhengig av trådløs kommunikasjon utenfor spilleren. Og mange mobiler har i tillegg gode mediespillere. Sporify er noe helt annet, eneste sammenligning du kan ha med en mp3-spiller er at du hører musikk via begge.

Skrevet

Det er nå ikke helt sammenlignbart med låter du kjøper og laster ned og Spotify, da. Spotify må brukes via PC og trådløst nettverk, det er ikke akkurat noe du drar med deg på en treningsøkt. En mp3-spiller kan du ta med alle steder, helt uavhengig av trådløs kommunikasjon utenfor spilleren. Og mange mobiler har i tillegg gode mediespillere. Sporify er noe helt annet, eneste sammenligning du kan ha med en mp3-spiller er at du hører musikk via begge.

Nei da, prøver ikke å påstå det heller - jeg vet godt hvordan Spotify funker siden jeg er en fast bruker. Svaret mitt var ment til ''men som ønsker sangene lastet ned til pc og/eller mp3 spilleren vår''.

Skrevet

Nei da, prøver ikke å påstå det heller - jeg vet godt hvordan Spotify funker siden jeg er en fast bruker. Svaret mitt var ment til ''men som ønsker sangene lastet ned til pc og/eller mp3 spilleren vår''.

Nettopp fordi sangene er ønsket til mp3-spiller er jo ikke Spotify tingen.

Skrevet

Nettopp fordi sangene er ønsket til mp3-spiller er jo ikke Spotify tingen.

Det er da utrolig som du skal kverne rundt dette. Jeg fortolker spørsmålsstillerens og/eller som to alternativer - og svarer på "eller".

Skrevet

www.mp3sparks.com har jeg brukt en del. Rasende billig! Man betaler inn et beløp pr visa som du hr stående på konto, dine kjøp belastes da. Jeg har så langt ikke opplevd problemer med dette.

Skrevet

Det er da utrolig som du skal kverne rundt dette. Jeg fortolker spørsmålsstillerens og/eller som to alternativer - og svarer på "eller".

Har du for vane å skulle bestemme når andre skal føle seg ferdig med en diskusjon i RL også? Du må da tåle at noen påpeker hvordan Spotify fungerer sånn at også trådstarter skal skjønne hva slags råd h*n faktisk får i forhold til det som blir spurt om i tråden.

Gjest firepile
Skrevet

www.mp3sparks.com har jeg brukt en del. Rasende billig! Man betaler inn et beløp pr visa som du hr stående på konto, dine kjøp belastes da. Jeg har så langt ikke opplevd problemer med dette.

Fin tjeneste, hvis du ønsker å støtte den russiske-mafian.

Skrevet

Har du for vane å skulle bestemme når andre skal føle seg ferdig med en diskusjon i RL også? Du må da tåle at noen påpeker hvordan Spotify fungerer sånn at også trådstarter skal skjønne hva slags råd h*n faktisk får i forhold til det som blir spurt om i tråden.

Hehe---- jeg tåler litt av hvert. Du må gjerne fortsette :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...